سبد پیشنهادی هفته پایانی خرداد ماه ۹۶

در هفته گذشته شاخص با ۷۹۷۵۸ واحد کار خود را آغاز کرد و با ۷۹۴۶۵ واحد به کار خود پایان داد . شاخص هم وزن نیز با ۱۷۲۳۰ واحد در ابتدای هفته به ۱۷۱۸۴ واحد در روز چهارشنبه رسید . در مجموع می توان گفت بازار در محدوده ۷۹۰۰۰ واحد در حال نوسان است و بعید به نظر می رسد در هفته جاری نیز روند سریعی چه در صعود و چه در نزول داشته باشد . نکته مثبت معاملات بازار در هفته گذشته افزاریش حجم معاملات بود که می تواند نوید رشد  بازار در هفته های آینده را بدهد .کماکان ۷۹۲۰۰ واحد حمایت مهمی برای بازار است و ۷۹۰۰۰ واحد نیز حمایت روانی بسیار مهمی برای بازار است که بعید است به راحتی از دست برود . اما از لحاظ اصلاح زمانی می توان گفت شاخص کماکان جای اصلاح دارد و از اوایل هفته بعد می توان بازار را سبز رنگ دید . البته اگر اتفاق بنیادی خاصی در بازار رخ ندهد .

بررسی سهام پیشنهادی هفته گذشته :

در هفته گذشته ۲ سهم برای بررسی به دوستان پیشنهاد شد :

غگلستا – دیران

غگلستا تا قیمت۱۱۴۱۷ در روز شنبه گذشته معامله شد و در روز چهارشنبه با قیمت پایانی ۱۱,۷۸۲ ریال و در آستانه صف خرید به کار خود خاتمه داد .

دیران نیز که در روز شنبه در محدوده ۳۶۰۰ ریال معامله می شد در روز چهارشنبه با قیمت پایانی  ۳۹۲۴ ریال به کار خود خاتمه داد .

سبد پیشنهادی هفته پایانی خرداد ماه ۹۶

از این هفته با توجه به شرایط کلی بازار ، چند سهم از صنایع مختلف و بر اساس تحلیل بنیادی برای بررسی معرفی می شود و یک یا دو سهم نیز به عنوان پیشنهاد جذاب خرید معرفی می شود. توجه داشته باشید که پیشنهاد بررسی بر اساس تحلیل بنیادی ، بازده میان مدتی دارند و جهت نوسان گیری پر رسیک هستند .

گروه حمل نقل : حسینا – حتاید

گروه لیزینگ : ولمت  – ولساپا

گروه ساختمان : ثشاهد – ثعمرا

گروه فلزات اساسی : باما – کبافق – فباهنر

گروه پالایشی : شاوان

گروه خودرو : خزامیا – خمحور – خچرخش

گروه ماشین آلات : بترانس – بموتو

گروه قند و شکر : قشیر – قزوین

گروه غذایی : غگلستا – غبشهر

گروه دارویی : دعبید – دحاوی

گروه کاشی و سرامیک : کترام

گروه رایانه : اپرداز – رتاپ

گروه سیمان : ستران

پیشنهاد خرید :

فاذر

سهم در محدوده ۳۰۰۰ ریال برای ورود جذاب است و در صورت عبور از ۳۳۰۰ ریال می توناد تا ۴۲۰۰ ریال رشد داشته باشد .

فاذر
فاذر

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *