در شروع بازار این هفته، صف خرید سهم‌های گروه خودرویی علی الخصوص همچون، خکاوه، خوساز، خرینگ و ختوقا خودنمایی می‌کرد و این روند مثبت در گروه خودرویی تا آخر هفته ادامه داشت.

گروه خودرویی به قدری مورد توجه قرار گرفته بود که خپارس، خزامیا و خساپا بیشترین ارزش معاملات روز شنبه را به خود اختصاص دادند.
به نقل از دنیای اقتصاد در حال حاضر افزایش نرخ ارز مشکلاتی را نیز برای قطعه‌سازان و خودروسازان به وجود آورده و پیش‌بینی می‌شود قیمت رسمی خودروهای داخلی طی سال آینده افزایش یابد.

کامران ندری، مدیرگروه بانکداری اسلامی در خصوص تبدیل حساب‌های کوتاه مدت و بلند مدت
به گواهی سپرده ۲۰ درصدی اظهار داشت: بانک مرکزی اعلام کرده که انتشار گواهی‌ها به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت که البته یک هفته آن به پایان رسیده و یک هفته دیگر آن باقی مانده است. ادامه‌ای روند به بازار ارز وابسته است و اگر بازار ارز به تعادل برسد انتشار این گواهی‌ها تمدید نخواهد شد.

نماد فباهنر پس از برگزاری مجمع فوق العاده تصویب افزایش سرمایه با رشد حدود ۱۰ درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت البته در ادامه با غلبه عرضه‌ها به سمت صف فروش پیش رفت. و خیلی سریع و در ادامه، صف فروش شد.
در ابتدای روز یکشنبه نمادهای شپاکسا و حپترو و نماد خوساز با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف گردید. این در حالی بود که در گروه ساختمانی رشد بسیار چشمگیر نماد بازار پایه‌ای ثزاگرس که طی چند هفته ۱۸۰ درصد رشد را تجربه کرده است اما عدم توقف نماد ثزاگرس جای تعجب دارد.

به نقل از ایلنا، براساس تفاهم نامه منعقده بین پست بانک ایران و شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌های سولار برای احداث مزرعه و نیروهای خانگی و خرید تضمینی آن توسط شرکت توزیع نیروی برق منطقه‌ای، تسهیلات ویژه‌ای پرداخت می‌شود. مطابق این تفاهم نامه تسهیلات مذکور ازمحل منابع صندوق توسعه ملی و سایر منابع بانک به متقاضیان واجد شرایط در سراسر کشور اعطا می‌شود
در گروه بانکی مهم‌ترین خبر برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک صادرات ایران، با حضور بیش از ۸۶ درصد از صاحبان سهام برگزار شد و طی آن دکتر حجت اله صیدی، پرویز مقدسی و
رضا صدیق به عنوان اعضای جدید هیات مدیره بانک برگزیده شدند.
رئیس کل بیمه مرکزی از پرداخت ۴۸ میلیون فقره خسارت در رشته بیمه تکمیلی درمان در ۱۰ ماهه نخست سال جاری توسط شرکت‌های بیمه خبر داد.
در آخرین روز هفته حق تقدم‌های نمادها جهرم و فسا (جهرمح و فساح) باز هم با صف خرید به کار خود پایان دادند. رتکو دومین روز صف خرید خود را پست سر می‌گذاشت در حالی که نمادهای هم گروه خود در این هفته اکثراً متعادل منفی دنبال شدند.
گروه لیزینگ در چهارشنبه مورد توجه بازار قرار گرفتند و معاملات یکپارچه مثبتی را دنبال کردند. نمادهای ولصنم، ولیز، ولغدر، ولبهمن با صف خرید همراه بودند.
در آخر هفته شاخص بورس در کانال ۹۷ هزار واحدی (۹۷۹۶۱) قرار گرفت در حالی که در بازارهای موازی سکه با قیمت ۱٫۵۵۰٫۰۰۰ تومان و دلار ۴۴۶۷۰ ریال مورد داد و ستد قرار گرفتند.
لیست مجامع هفته دوم اسفند 1396

کد بورسی بگیرید
افتتاح حساب آتی سکه
آموزش دریافت کد بورسی

منبع : بلاگ کارگزاری فارابی
گزارش هفتگی بازار بورس گزارش هفتگی بازار بورس گزارش هفتگی بازار بورس گزارش هفتگی بازار بورس گزارش هفتگی بازار بورس گزارش هفتگی بازار بورس گزارش هفتگی بازار بورس گزارش هفتگی بازار بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *