#خبرهای_موثر

#بازار
کفاش پنجه شاهی با اشاره به اینکه در حال حاضر سهام خوبی در بازار هستند که در مجمع سودهای بالا تقسیم می کنند، گفت: خرید این گروه از سهام به طور قطع باعث سودآوری می شود. وی به سهامداران توصیه کرد با خرید سهام بنیادی سودآوری خود را تضمین کنند. کفاش پنجه شاهی تاکید کرد: سهامداران از خرید سهام بدون مطالعه و سفته بازی پرهیز کنند، چون ممکن است در قیمت های بالا سهام را بخرند و با ضررهای سنگین از آن خارج شوند.

#بازار
مهرزاد منتظری معتقد است رشد دلار که طی ماه های گذشته بسیار چشمگیر بود، بسیاری از بازارهای مالی کشور را تحت تاثیر قرار داد. افزایش قیمت طلا و سکه در بازار ، همچنین رشد نرخ مسکن که طی روزهای گذشته از سوی بانک مرکزی اعلام شد، همگی اثر افزایش نرخ دلار را به همراه داشته است. در این بین تنها بازاری که کماکان به رشد قیمت این ارز مهم جهانی واکنش چندانی نشان نداده است، بازار سرمایه است.

#ذوب
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از برنامه های شرکت برای افزایش تولید و صادرات در سال جاری خبر داد و گفت: سال گذشته ذوب آهن با توجه به افزایش جهانی قیمت محصولات فولادی از زیان خارج شد و امسال نیز شرایط خوبی را پیش رو داریم . مدیرعامل ذوب آهن تصریح کرد : در سال گذشته ، ذوب آهن با انجام فعالیت های مختلف در راستای کاهش قیمت تمام شده و همچنین با توجه به افزایش جهانی قیمت محصولات فولادی از زیان خارج شد و امسال نیز با تلاش پولادمردان ذوب آهنی ، شرایط خوبی را پیش رو داریم.

#بانکی
رییس مجلس با بیان اینکه در جلسه غیرعلنی امروز مجلس پیشنهاداتی درخصوص رفع مشکلات بانکی بررسی شد، گفت: زمانبندی برای حل و فصل مشکلات بانکی تعیین شد.

#ارز
مجلس معتقد است با توجه به آغاز دور جدید تحریم خرید دلار، دولت به جای ادامه سیاست تک نرخی کردن ارز، موضوع ساماندهی و مدیریت عرضه و تقاضای ارز و اجرای پیمان سپاری ارزی را دنبال کند.

#کارگزاری
مدیریت نظارت بر کارگزاران سازمان بورس اعلام کرد : مجوز کارگزاری هایی که سرمایه آن ها کمتر از ۱۵۰ میلیارد ریال باشد لغو می شود. محمد عطایی، مدیر نظارت بر کارگزاران سازمان بورس در انتهای ابلاغیه خود عنوان کرده است : در مورد شرکت‌های کارگزاری با سرمایه کمتر از ۴۰ میلیارد ریال در صورت عدم ارائه زمان‌بندی افزایش سرمایه یا عدم اجرایی نمودن برنامه زمان‌بندی افزایش سرمایه به منزله درخواست لغو مجوز فعالیت کارگزاری است.

#دامپروری
رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: از این پس شیر خام دامداران در ۱۳ استان کشور با قیمت هر لیتر ۱۴۴۰ تومان خریداری می شود.

#پیام
مدیرعامل جدید پیام ، برنامه های مهم این شرکت قدیمی و معروف اما تبعیدی به فرابورس را اعلام کرد. وی گفت در حالی سازمان بورس به دلیل مردود بودن گزارش توجیهی افزایش سرمایه با این تصمیم موافقت نکرده که انتظار می رود در آخرین بررسی ها، گزارش حسابرسی مشروطی تهیه و حداکثر تا شهریور ارایه شود . این مقام مسئول در مورد برنامه کاهش بدهی های بانکی هم گفت: مذاکراتی با وزارت صنایع و بانک هایی مانند بانک ملت برای سبک کردن بدهی ها از طریق قسط بندی و واگذاری بخشی از زمین های ۱۲٫۸ هکتاری تهران و ۴۰ هکتاری مرودشت در جریان است. همچنین طرح توجیهی زمین های شرق تهران “لپیام” به شهرداری ارایه شده که در دست بررسی است.

#آپ
مهدی شهیدی قایم مقام مدیرعامل آسان پرداخت در مجمع سالانه امروز که در دانشگاه ایران برگزار شد، درخصوص اثر سود و زیانی تصویب جدید هیات وزیران مبنی بر اینکه بانک ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت موظف شدند حداکثر ظرف مدت ۳ ماه دسترسی به خدمات بانکی برای شرکت های خدمات فناوری فراهم کنند،گفت: مصوبه هیات وزیران بسیار اثرات مثبتی دارد و تاکید بر مواردی است که اکنون انجام می شود.در حال حاضر ۱۲ شرکت PSP درشرایطی مشغول به فعالیت هستند که ۴ الی ۵ شرکت اول به اندازه ۷ شرکت آخر درآمد دارند،با این فضا انحصاری برای شرکت ها به وجود نمی آید. جهانشاهلو معاون مالی شرکت هم در خصوص پیش بینی EPS سال جاری گفت: پیش بینی سود به ازای هرسهم در سال جاری ۶۶۷ تومان براورد شده که امید می رود تا پایان دوره مالی محقق شود.

#تبرک
معاون مالی هلدینگ تبرک با تشریح عوامل موثر بر در روند سودآوری این مجموعه،از برنامه ورود یکی از شرکت های زیرمجموعه به فرابورس در آینده نزدیک خبر داد. اسدی به ۳ شرکت به‌عنوان پروژه در حال احداث شامل فراورده‌های غذایی خوشمزه تولیدکننده بطری‌های پت و ظروف پلاستیکی، شرکت مبین نگار بهناز تولیدکننده چیپس، پفک و آجیل و شرکت مهرانه خراسان تولید کننده قوطی سه تیکه فلزی اشاره کرد و گفت: تبرک سهامدارعمده ۹۹٫۹ درصدی این شرکت‌ها است.

تاریخ:۱۳۹۷/۰۳/۰۷

دریافت کد بورسی آنلاین

افتتاح حساب آتی سکه

راهنمای دریافت کد بورسی

کانال ما در کارگزاری فارابی

…………………………………………………………………………………
برای ثبت نام در کارگزاری فارابی و یا دریافت کد بورسی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و از خدمات منحصر به فرد کارگزاری فارابی و پیشرفته ترین پنل معاملاتی کشور استفاده نمایید.

دریافت کد بورسی

کد بورسی چیست؟

کد بورسی شناسه یکتای شما برای معاملات در بورس اوراق بهادار و یا فرابورس است که با داشتن آن می‌توانید برای خود (یا شرکت) سهام و یا اسناد خزانه اسلامی (اخزا) و یا تسهیلات مسکن خرید و فروش نمایید. کد بورسی همانند شماره ملی منحصربه فرد است. پس از داشتن کد بورسی می توانید از طریق یک (یا چند کارگزاری) به خرید و فروش سهام (و یا اوراق اسناد خزانه اسلامی و یا تسهیلات مسکن) بپردازید.

حتی اگر از چند کارگزاری خرید و فروش آنلاین سهام انجام دهید، کد بورسی شما یکسان خواهد بود. (زیرا پس از تکمیل مراحل اولیه، درخواست شما در سازمان بورس انجام می‌شود.) بعد از داشتن کد بورسی لازم است رمز خرید و فروش آنلاین سهام دریافت کنید و معاملات خود را آغاز کنید. اکنون در چند دقیقه می‌توانید همزمان برای دریافت کد بورسی و خرید آنلاین سهام اقدام کنید. با این روش می‌توایند به صورت آنلاین و رایگان کد بورسی دریافت کنید.

پیمانکاران دولت لازم است برای دریافت مطالبات خود یک مرتبه کد بورسی اخذ نمایند. جهت دریافت کد بورسی برای خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی ( اخزا ، سخا )روی لینک پایین صفحه کلیک کنید .

کارمزد فروش اسناد خزانه اسلامی چقدر است؟

هنگام فروش اسناد خزانه اسلامی، طبق قوانین سازمان بورس، به صورت خودکار مبلغی به عنوان کارمزد از شما کسر می‌شود. این کارمزد دو بخش است شامل ۰٫۰۰۰۶۳ کارمزد کارگزار و ۰٫۰۰۰۱۴۴ کارمزد شرکت فرابورس، که جمعا ۰٫۰۰۰۷۷۴ می‌باشد. (یعنی بابت فروش ۱۰۰ میلیون تومان اسناد خزانه، ۷۷ هزار و ۴۰۰ تومان کارمزد از شما کسر می‌شود.)
…………………………………………………………………………..
درباره شرکت کارگزاری فارابی:
شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود.
این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.
در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید.
همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود.
این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان نخستین کارگزاری جهان تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.

خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *