راهنمای خرید و فروش آنلاین سکه :
برای خرید و فروش آنلاین سکه شما نیاز به کد بورسی دارید ( چانچه کد بروسی دارید مراحل ثبت نام را ادامه دهید و در قسمت مربوط به کد بورسی ، کد بورس خود را وارد نمایید )

۱ – ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید .
دریافت کد بورسی جهت خرید و فروش آنلاین سکه

در صفحه جدید روی آیکون سمت راست ( افتتاح حساب اوراق بهادار ) کلیک کنید .

۲- اطلاعات فردی خود را به دقت وارد کنید.

۳- در مرحله آخر شهر محل زندگی خود را انتخاب کنید و نزدیکترین آدرس به خود را انتخاب کنید. شما می‌بایست با کارت شناسایی، چندروز پس از تکمیل فرم به یکی از آدرس‌های گفته شده مراجعه کنید و احراز هویت شوید (باید مراحل ۱ و ۲ حتما آنلاین انجام شده باشد). اگر تهران ، تبریز ، شیراز و اصفهان هستید می‌توانید گزینه پیک را انتخاب کنید تا با شما برای احراز هویت در محل خودتان هماهنگ شود(نیازی به مراجعه حضوری ندارید). اگر شهر سکونت شما در لیست نبود، گزینه سایر(پست) را بزنید و سپس برای تکمیل نهایی مراحل، ایمیل خود را چک کنید.

۴ – اگر سوالاتی مربوط به بورس در انتها از شما پرسیده شد و پاسخش را نمی‌دانستید، تیک ها را بزنید و ادامه دهید تا پاسخ‌های صحیح را همان لحظه بیاموزید تا ثبت نام نهایی شود.

چنانچه نیاز به توضیح بیشتر دارید ، متن زیر را با دقت مطالعه نمایید.

۱) برای انجام خرید و فروش آنلاین سکه (سهام، اوراق اسناد خزانه، تسهیلات بانک مسکن و…) لازم است یک مرتبه این مراحل را انجام دهید.

۲) اگر قبلا کد بورسی داشته‌اید و یا معاملات سهام انجام داده‌اید، مشکلی نیست، می‌توانید فرم را تکمیل کنید و با سیستم قدیمی و یا جدید هرطور که مایل بودید همچنان معامله کنید و تداخلی رخ نمی دهد.

۳) اگر قبلا کد بورسی داشته‌اید و اکنون آنرا فراموش کرده‌اید، اشکالی ندارد، در هنگام مراحل ثبت نام این بخش(کد بورسی) را خالی بگذارید.(سیستم خودش کد قبلی را پیدا می‌کند)

۴) برای دریافت کد بورسی لازم است همه مراحل را تا انتها انجام دهید. (تکمیل مشخصات شناسنامه ای و هرجا لازم بود تصویر شناسنامه و توضیحات و کارت ملی خود را اسکن کنید و یا با موبایل عکس بگیرید و در سیستم بارگزاری کنید)

۵) در یک مرحله سیستم از شما تصویر مدرک تحصیلی شما را می خواهد. سخت نگیرید: شما اگر دیپلم یا بالاتر از آن را داشته باشید و حتی کارشناسی ارشد یا دکتری داشته باشید، فقط کافیست از یکی از مدارک قدیمی خود حتی یک کپی داشته باشید و از آن عکس بگیرید. یعنی اگر شما لیسانسه باشید و تصویر دیپلم خود را در سیستم بارگزاری کنید مشکلی نیست. اما برای انجام معاملات آنلاین حداقل دیپلم لازم است. (وگرنه کد معاملات آفلاین که معاملات با تاخیر انجام می شود به شما داده می شود). اگر دسترسی به مدرک تحصیلی ندارید، می توانید تصویر کارت دانشجویی خود را بارگزاری کنید و یا حتی ریز نمرات دانشجویی. و یا یک گواهی از محل کار خود بگیرید که روی آن ذکر شده باشد شما دیپلم یا بالاتر را دارید. خیلی سخت نگیرید، اما این مرحله را تکمیل کنید.

۶) در مرحله آخر شما باید فرم‌ها را به صورت فیزیکی امضاء کنید. برای اینکار، نزدیکترین آدرس به خودتان انتخاب کنید.

کد بورسی ( کد بورس ) - دریافت کد بورسی رایگان و غیر حضوری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *