#خبرهای موثر

#سکه #ارز
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: انتظار می رود با اقدامات انقلابی ثبات به بازار برگردد نه اینکه هر روز نوسانات تلخ را مانند گذشته دوباره تجربه و آن را تشدید کنیم. (با اقدام انقلابی …)

#برجام
یکی از مهمترین بانک‌های سرمایه‌گذاری اروپا از ادامه همکاری با ایران پس از خروج آمریکا از برجام سرباز زد. بانک سرمایه گذاری اروپا از قبول درخواست اتحادیه اروپا برای معامله با ایران سرباز زده است. دلیل این امتناع، نگرانی از فشارهای امریکا عنوان شده است.

#طلا
یک تحلیلگر برجسته اقتصادی بر این باور است که قیمت جهانی طلا پس از نشست ژوئن فدرال رزرو آمریکا به بیش از ۱۳۶۰ دلار افزایش خواهد یافت. دیوید برادی تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری اسپروت مانی تاکید کرد: روند صعودی قیمت جهانی طلا پس از نشست فدرال رزرو آمریکا در ماه ژوئن از سرگرفته خواهد شد و این احتمال وجود دارد که قیمت طلا تا ۱۳۶۰ دلار در هر اونس افزایش یابد.

#سکرما
مدیرعامل سیمان کرمان ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه عنوان داشت: سیمان کرمان برای دومین بار خط یک کوره را افتتاح می کند. وی ادامه داد: تولید سیمان سفید میتواند بعنوان نقطه قوتی در صنعت کشور مطرح شود و در ایران با به ثمر رسیدن کوره کرمان، ۹ کوره سیمان سفید فعال خواهیم داشت.

#ایران
سفر این هفته دکتر روحانی رییس جمهور به چین و دیدار با شی جین پینگ رییس جمهوری آن کشور، راه های توسعه روابط به ویژه بخش اقتصادی را افزایش خواهد داد. کرباسیان گفت: این دیدار دریچه ای جدید برای بسط روابط ایران و چین خواهد بود. کرباسیان خبر داد: قرار است بسته جدید فاینانس بین دو کشور مطرح شود که فرصت مناسبی برای بخش معدن و صنایع معدنی ایران برای بهره گیری از این منابع جدید مالی است. رییس هیات عامل ایمیدرو همچنین اظهار داشت: در دیداری که با شرکت بزرگ چینی “انرژی چاینا” برگزار شد این شرکت خواهان فاینانس و نیز سرمایه گذاری در پروژه های ایران دارد. به گفته کرباسیان، خطوط انتقال آب، راه آهن، احداث نیروگاه و تامین تجهیزات از جمله موارد مورد علاقه طرف چینی است. وی افزود: مقرر شده تیمی از طرف شرکت چینی با هدف بررسی پروژه ها و شرایط همکاری به ایران اعزام شود.

#تاپیکو #فارس
هیات دولت تصمیم گرفت تا تاپیکو را در هلدینگ خلیج فارس ادغام کند. از این رو هلدینگ خلیج فارس با افزایش سرمایه، سهام تاپیکو را خریداری خواهد. به نظر می رسد این تصمیم جدید هیات دولت در مورد شرکت هایی نظیر هلدینگ غدیر و صندوق نفت نیز برای سپردن مارون به هلدینگ خلیج فارس به مرور زمان اجرایی شود.

#پتروشیمی
با توجه به تغییرات در قیمت پایه خوراک صنایع پتروشیمی و جلوگیری از کاهش حاشیه سود مجتمع های بالادستی پتروشیمی، مقرر شد وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری لازم جهت اصلاح قیمت خوراک مایع و گاز مجتمع های پتروشیمی را بر اساس جز ۴ بند الف ماده یک قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت معمول کند. (خوراک واحد ها با دلار ۳۸۰۰ محاسبه می شود )

#رهبری #برجام
آیت الله خامنه ای: توافق تنها در صورت پذیرش شروط لازم توسط اروپایی ها پایدار است. برخی از این شروط عبارتند از: اروپایی ها متعهد شوند بحث موشکی و منطقه ای ایران و منطقه ای ایران را مطرح نخواهند کرد. اروپا با هرگونه تحریم جمهوری اسلامی ایران مقابله کند و با صراحت در برابر آمریکا بایستند. همچنین اروپا برای فروش کامل نفت ایران اقدام کند و بانک های اروپایی نیز امکان نقل و انتقال پول ایران را بدهند.

#اروپا #برجام
وزیر بازرگانی امریکا درخواست وزرای دارایی و خارجه فرانسه، آلمان و بریتانیا برای معافیت شرکت های اروپایی از تحریم های ثانویه علیه ایران را رد کرد.

#برجام
شرکت هایی که قصد ندارند همکاری خود را با ایران لغو کنند: رنو، فولکس واگن، ایرباس، سی ان پی سی چین، شرکت مهندسی راه آهن چین، آنسالدو انرژیا ایتالیا، سی آر آر سی چین، بهارات پترولیوم هند

#نفت #برجام
۶ پالایشگاه بزرگ اروپایی پس از اعمال تحریم ها، خرید نفت از ایران را لغو می کنند. توتال بزرگترین پالایشگاه اروپایی تمایلی به درخواست معافیت تحریمی از آمریکا برای خرید نفت خام از ایران پس از ۴ نوامبر ندارد. بنابراین توتال خرید نفت از ایران پس از آن تاریخ را کاملا متوقف خواهد کرد. اِنی و ساراس ایتالیا، رپسول و سپسای اسپانیا و هلنیک پترولیوم یونان خرید نفت از ایران را پس از اعمال تحریم‌ها لغو می کنند.

تاریخ:۱۳۹۷/۰۳/۲۰

دریافت کد بورسی آنلاین

افتتاح حساب آتی سکه

راهنمای دریافت کد بورسی

کانال ما در تلگرام

…………………………………………………………………………………
برای ثبت نام در کارگزاری فارابی و یا دریافت کد بورسی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و از خدمات منحصر به فرد کارگزاری فارابی و پیشرفته ترین پنل معاملاتی کشور استفاده نمایید.

دریافت کد بورسی

کد بورسی چیست؟

کد بورسی شناسه یکتای شما برای معاملات در بورس اوراق بهادار و یا فرابورس است که با داشتن آن می‌توانید برای خود (یا شرکت) سهام و یا اسناد خزانه اسلامی (اخزا) و یا تسهیلات مسکن خرید و فروش نمایید. کد بورسی همانند شماره ملی منحصربه فرد است. پس از داشتن کد بورسی می توانید از طریق یک (یا چند کارگزاری) به خرید و فروش سهام (و یا اوراق اسناد خزانه اسلامی و یا تسهیلات مسکن) بپردازید.

حتی اگر از چند کارگزاری خرید و فروش آنلاین سهام انجام دهید، کد بورسی شما یکسان خواهد بود. (زیرا پس از تکمیل مراحل اولیه، درخواست شما در سازمان بورس انجام می‌شود.) بعد از داشتن کد بورسی لازم است رمز خرید و فروش آنلاین سهام دریافت کنید و معاملات خود را آغاز کنید. اکنون در چند دقیقه می‌توانید همزمان برای دریافت کد بورسی و خرید آنلاین سهام اقدام کنید. با این روش می‌توایند به صورت آنلاین و رایگان کد بورسی دریافت کنید.

پیمانکاران دولت لازم است برای دریافت مطالبات خود یک مرتبه کد بورسی اخذ نمایند. جهت دریافت کد بورسی برای خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی ( اخزا ، سخا )روی لینک پایین صفحه کلیک کنید .

کارمزد فروش اسناد خزانه اسلامی چقدر است؟

هنگام فروش اسناد خزانه اسلامی، طبق قوانین سازمان بورس، به صورت خودکار مبلغی به عنوان کارمزد از شما کسر می‌شود. این کارمزد دو بخش است شامل ۰٫۰۰۰۶۳ کارمزد کارگزار و ۰٫۰۰۰۱۴۴ کارمزد شرکت فرابورس، که جمعا ۰٫۰۰۰۷۷۴ می‌باشد. (یعنی بابت فروش ۱۰۰ میلیون تومان اسناد خزانه، ۷۷ هزار و ۴۰۰ تومان کارمزد از شما کسر می‌شود.)
…………………………………………………………………………..
درباره شرکت کارگزاری فارابی:
شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود.
این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.
در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید.
همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود.
این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان نخستین کارگزاری جهان تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.

خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *