#خبرهای_موثر

#بازار
سخنگوی دولت از برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی قوای سه‌گانه در دفتر رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: این جلسات ادامه خواهد داشت و بحث امروز در خصوص حمایت از بازار سرمایه و بورس بود. سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم نقدینگی موجود را در راستای حرکت به سمت تولید ببریم، نافع خواهد بود ولی اگر متاسفانه به سمت تقاضا برود، عدم تعادل عرضه و تقاضا را ایجاد می کند.

#بازار
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به دلایل رشد تاریخی چند روز گذشته بازار سرمایه گفت: افزایش سودآوری شرکت ها، انتقال نقدینگی از سایر بازار ها به بورس و پایداری، تنوع و شفافیت، عوامل ورود منابع جدید به بازار سرمایه است.

#بازار
جهانگیری هدایت نقدینگی سرگردان کشور به سمت تولید و بازار سرمایه را محور دیگر مباحث جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه عنوان کرد و افزود: ستاد اقتصادی دولت مکلف شد تا با توجه به نظرصاحبنظران اقتصادی راهکارهای هدایت نقدینگی کشور به سمت تولید و بازار سرمایه را بررسی کند .

#گلگهر
پروژه کوثر از سری کارخانجات شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر وارد فاز بهره برداری آزمایشی شد. مدیر پروژه های احیاء شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در حاشیه این بازدید گفت: شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر پس از به ثبت رسیدن در جهت اجرای هدف تولید ۳ میلیون تن ورق فولادی، چند پروژه تعریف کرد از جمله: تولید سالانه ۵/۳ میلیون تن آهن اسفنجی و در ادامه تولید ۳ میلیون تن فولاد و ۳ میلیون تن ورق فولادی.

#ذوب
رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس، نشست امروز کمیسیون متبوعش با دستورکار بررسی چگونگی حمایت از تولید ملی، کالای ایرانی و ساخت داخل در بخش صنایع ریلی را تشریح کرد. وی با اشاره به حضور اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل ذوب آهن در این نشست، ادامه داد: در این نشست توضیحاتی پیرامون تولید ریل در ذوب آهن و محموله ای که حدود ۵۰۰ تن هفته گذشته تحویل راه آهن شده، ارائه شد، اما سالیانه ظرفیتی حدود ۴۰۰ هزار تن برای تولید ریل وجود دارد که اگر توسعه یابد کشور از واردات بی نیاز می شود.

#بانکی
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه وزارت اقتصاد تلاش دارد که اطلاعات مرکز بدهی در قالب گزارش ها از حالت محرمانه خارج شود، گفت: بدهی دولت به بانک مرکزی به ۱۶۲ هزار میلیارد تومان رسید.

#زنجان
مدیر طرح‌های پتروشیمی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: پتروشیمی زنجان سرمایه بزرگی برای استان زنجان به لحاظ استقرار فناوری‌های نوین و حضور کارشناسان فنی خواهد بود. وی اظهار کرد: تجربه پتروشیمی لردگان که هم اکنون در حال ساخت است و از لحاظ فنی مشابهت‌های فراوانی با پتروشیمی زنجان دارد، قطعا کمک موثری برای تسریع در بهره‌برداری از پتروشیمی زنجان محسوب می‌شود. این مقام مسئول نسبت به حمایت از این طرح توسط مدیران عالی‌رتبه استان زنجان که در بدنه دولت حضور دارند، ابراز امیدواری و خاطرنشان کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی، آماده هر نوع پشتیبانی از این پروژه است.

#سیمان
به گفته عضو انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان٬ وزیر صنعت٬ معدن و تجارت با افزایش قیمت در سیمان موافق است و قرار است تایید رئیس جمهور را در این خصوص بگیرد.

#دلار
خبرها حاکی از آن است که دولت به دنبال توافق با صادرکنندگان برای تخصیص ۳ نرخ جدید دلار است تا قادر به ایجاد تعادل در بازار غیررسمی باشد. محمدرضا مودودی قائم‌ مقام رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به ورود نرخ جدید ارز گفت:‌ مصوبه هیئت وزیران که ابلاغ هم شده، آن است که ارز ناشی از صادرات را در سه بخش باید هزینه کنیم.
هلالات

تاریخ:۱۳۹۷/۰۳/۳۱

دریافت کد بورسی آنلاین

افتتاح حساب آتی سکه

راهنمای دریافت کد بورسی

کانال ما در تلگرام

…………………………………………………………………………………
برای ثبت نام در کارگزاری فارابی و یا دریافت کد بورسی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و از خدمات منحصر به فرد کارگزاری فارابی و پیشرفته ترین پنل معاملاتی کشور استفاده نمایید.

دریافت کد بورسی

کد بورسی چیست؟

کد بورسی شناسه یکتای شما برای معاملات در بورس اوراق بهادار و یا فرابورس است که با داشتن آن می‌توانید برای خود (یا شرکت) سهام و یا اسناد خزانه اسلامی (اخزا) و یا تسهیلات مسکن خرید و فروش نمایید. کد بورسی همانند شماره ملی منحصربه فرد است. پس از داشتن کد بورسی می توانید از طریق یک (یا چند کارگزاری) به خرید و فروش سهام (و یا اوراق اسناد خزانه اسلامی و یا تسهیلات مسکن) بپردازید.

حتی اگر از چند کارگزاری خرید و فروش آنلاین سهام انجام دهید، کد بورسی شما یکسان خواهد بود. (زیرا پس از تکمیل مراحل اولیه، درخواست شما در سازمان بورس انجام می‌شود.) بعد از داشتن کد بورسی لازم است رمز خرید و فروش آنلاین سهام دریافت کنید و معاملات خود را آغاز کنید. اکنون در چند دقیقه می‌توانید همزمان برای دریافت کد بورسی و خرید آنلاین سهام اقدام کنید. با این روش می‌توایند به صورت آنلاین و رایگان کد بورسی دریافت کنید.

پیمانکاران دولت لازم است برای دریافت مطالبات خود یک مرتبه کد بورسی اخذ نمایند. جهت دریافت کد بورسی برای خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی ( اخزا ، سخا )روی لینک پایین صفحه کلیک کنید .

کارمزد فروش اسناد خزانه اسلامی چقدر است؟

هنگام فروش اسناد خزانه اسلامی، طبق قوانین سازمان بورس، به صورت خودکار مبلغی به عنوان کارمزد از شما کسر می‌شود. این کارمزد دو بخش است شامل ۰٫۰۰۰۶۳ کارمزد کارگزار و ۰٫۰۰۰۱۴۴ کارمزد شرکت فرابورس، که جمعا ۰٫۰۰۰۷۷۴ می‌باشد. (یعنی بابت فروش ۱۰۰ میلیون تومان اسناد خزانه، ۷۷ هزار و ۴۰۰ تومان کارمزد از شما کسر می‌شود.)
…………………………………………………………………………..
درباره شرکت کارگزاری فارابی:
شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود.
این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.
در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید.
همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود.
این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان نخستین کارگزاری جهان تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.

خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *