گزارش بازار یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷

شاخص کل با افت (۵۳۰) واحدی در محدوده ۱۸۲۹۱۸ ایستاد.ارزش معاملات در بورس به بیش از ۶۰۵ میلیارد تومان و در فرابورس به ۴۷۵ میلیارد تومان رسید.نمادهای فارس ، کگل ، وامید بیشترین تاثیر مثبت و پارس ،رمپنا ، پارسیان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند

همچنین در بازار امروز، هر قطعه سکه بهار آزادی به رقم ۴۴,۰۰۰,۰۰۰ رسید. هم اکنون هر قطعه نیم سکه نیز با قیمت ۲۳,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر قطعه ربع سکه با قیمت ۱۱,۷۵۰,۰۰۰ ریال و هر قطعه سکه گرمی نیز با نرخ ۶,۸۰۰,۰۰۰ ریال در حال داد و ستد می باشند.

نکته ی جالب اینجاست که رد CFT توانست تاثیر منفی بیشتری بر بازار بگذارد تا تحریم های آمریکا !!!

شرکت ملی صنایع مس ایران، امروز۳۰۰۰ تن مس کاتد با قیمت پایه ۵۱۶,۱۰۱ ریال (۱۷٫۵۷ درصد کمتر از پایه و قیمت معامله قبلی ) به ازای هر کیلو عرضه کرد ٰ، که ۲۳۶۰ تن به قیمت پایه معامله گردید.

لازم به ذکر است که احتمال عرضه سهام شرکت سنگ آهن گهر زمین در نماد کگهر اقبال نسبی بازار به نمادهای وامید، وغدیر و کگل را در پی داشته است.

لازم به ذکر است که احتمال عرضه سهام شرکت سنگ آهن گهر زمین در نماد کگهر اقبال نسبی بازار به نمادهای وامید، وغدیر و کگل را در پی داشته است.

در چند رشته ای ها وامید معاملاتی مثبت در نزدیکی صفر تابلو دارد. وصندوق و وبانک منفی و متعادلند و وغدیر پس از واکنش به محدوده حمایتی با بازگشت نسبی قیمتی مواجه شده است

سخنگوی شورای نگهبان: خبر منتشر شده در خصوص CFT کذب محض است / سی اف تی اصلا در دستور کار ما نبوده و انشاله در جلسات آینده آن را بررسی می کنیم و اعلام نظر خواهد شد

پس از افزایش مقطعی عرضه ها، شاهد جمع شدن بسیاری از صف های فروش در بازار تعادل نسبی در نمادهای بزرگ هستیم. گروه خودرو و بانک همچنان فشار فروش بیشتری را نسبت به کلیت بازار تجربه می نمایند.

تاریخ :۱۳۹۷/۰۸/۱۳

#گزارش_بازار         شاخص کل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *