گزارش بازار یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷

شاخص کل با افت (۲۷۷۷) واحدی در محدوده ۱۶۱۷۰۸ ایستاد.ارزش معاملات در بورس به بیش از ۴۰۴ میلیارد تومان و در فرابورس به ۴۵۷ میلیارد تومان رسید.نمادهای ، رمپنا ، فارس ، شیران بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فولاد ، کگل، فارس یشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند .

در گروه فراورده های نفتی نیز ونفت تک نماد مثبت گروه می باشد و نمادهای شراز، شبریز، شبندر، شتران، شپاس امروز فشار فروش بالایی را تجربه کرده اند

عقب نشینی فولاد تا سطح قیمتی ۴۸۵ تومان؛ حجم معاملاتی ۱۹ میلیون سهم

در فلزات اساسی صف فروش نماد ذوب همچنان پابرجاست و در این دقایق فشار فروش فولاد را نیز با افت بیش از سه درصدی مواجه کرده است. هرمز، فباهنر، فزرین و کیمیا از نمادهای مثبت گروهند.

در فلزات اساسی صف فروش نماد وب همچنان پابرجاست و در این دقایق فشار فروش فولاد را نیز با افت بیش از سه درصدی مواجه کرده است. هرمز، فباهنر، فزرین و کیمیا از نمادهای مثبت گروهند.

امروز شرکت ملی صنایع مس ایران یک هزار تن مس کاتد با قیمت پایه هر کیلوگرم ۵۶۷۷۴۹ریال در بورس کالا عرضه کرد.

در معدنی ها نیز معاملات با افت در اکثر نمادها دنبال می شود. کگل، کچاد، کاما و کدما به کف مجاز قیمتی رسیده اند و نماد تازه وارد کگهر نیز با افت بیش از سه درصدی مواجه است.

ریزش بیش از ۲۰۰۰ واحدی شاخص کل تا این لحظه از معاملات … ارزش معاملات بورس و فرابورس به ترتیب به سطح ۲۶۹ و ۲۵۳ میلیارد تومان رسیده است…

تاریخ :۱۳۹۷/۰۹/۲۵

#گزارش_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *