هفته عحیب بورس!

روز یکشنبه شاخص کل در حالی با مقاومت خود در حال دستت و پنجه نرم کردن بود که در آخر وقت روز یکشنبه شاخص کل که ابتدای صبح مثبت بود منفی بسته شود. همین ترس باعث شد که دوشنبه سیاه بازار سرمایه رقم بخورد که تداعی اواخر مهر ماه بود. شاخص با ریزش ۲۵۰۰ واحدی همراه شد و اکثر سهم در در دامنه منفی یا صف فروش قرار داشتند. سهامداران که چشممشان از روز ۱۱ مهر ترسیده بود، دست به فروش زدند اما این بار اوضاع فرق می کرد. روز سه شنبه شاخص برگشت خوبی را رقم زد. البته در نهایت جدال خریداران و فروشندگان شاخص با افت ۲۵۰۰ واحدی به کانال ۱۶۲ هزار واحد بازگشت.

بازار همانند دو سه ماه اخیر دست تک سهم هاست. وسنا با اخبار مثبت پیش روی خود تقاضای خوبی را رقم زده است. غگرجی و غویتا از گروه غذایی در آخرین روز معاملاتی این هفته با حجم های معاملاتی مناسبی به پایان رساندند. شایعه تایید افزایش سرمایه وتجارت معاملات خوبی را برای این سهم و هم گروهی هایش از جمله وپست رقم زد.

معارفه شرکت تامین سرمایه لوتوس هم در روز سه شنبه در هتل ارم برگزار شد. سپس عرضه اولیه این شرکت در روز چهارشنبه با استقبال ۳۶۰ هزار نفری سهامداران روبرو شد به گونه ای که به هر نفر حدودا ۲۹۵ هزار تومان (۱۴۹۳ سهم در سقف قیمتی ۲۰۵۰ ریال) رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *