غپینو

غپینو خوب می فروشد در اسفند با فروش ۳۹۲ میلیارد ریالی مواجه شده و کمی از بهمن کمتر بود. در بهمن با فروش ۴۲۰ میلیارد ریالی مواجه بوده است . سهم در دی با فروش ۴۲۵ میلیارد ریالی مواجه بود . آذر رابا افزایش نرخ ها ۳۰۰ میلیارد ریال زده در ابان فروش شرکت ۳۲۱ میلیارد ریال بوده در مهر ماه با اغاز فصل مدارس ۳۱۹ میلیارد ریال فروش زده و حالا در ۱۲ ماهه ۳۳۳۹ میلیارد ریال فروش زده است که این عدد در مدت مشابه ۲۴۱۴ میلیارد ریال بوده است.

رتکو

خطی و آرام پیش می رود در اسفند با درامد ۴۶ میلیارد ریالی مواجه بود و افت کرد . بهمن به درامد۶۰ میلیارد ریالی رسید و در حد ماه های قبل بود در دی بادرامد ۶۱ میلیارد ریالی مواجه بود درست مثل آذر … در آذر با فروش ۶۱ میلیارد ریالی مواجه بود در ابان ۵۶ میلیارد ریال درامد داشته در مهر به درامد۵۴ میلیارد ریالی رسیده در شهریور به درامد ۵۹ میلیارد ریالی رسیده بود و جمعا ۶۶۱ میلیارد ریال محقق کرده است در سال ۹۶ تا این مقطع درآمد ۵۱۵ میلیارد ریال بوده که رشد خوبی را دارد.

ساراب

در اسفند با یک فروش خوب ۱۶۱ میلیارد ریال فروش زده و عدد خوبی را ثبت کرد . در بهمن شبیه دی بود و ۸۱ میلیارد ریال فروش زده بود در دی ماه به فروش ۸۶ میلیارد ریالی رسیده در اذر ماه با فروش ۱۱۱ میلیارد ریالی مواجه بود آبان با فروش ۸۰ میلیارد ریالی مواجه شد در مهر ماه ۷۰ میلیارد ریال در شهریور این عدد با تایید افزایش نرخ ها ۸۲ میلیارد ریال بوده و جمعا ۱۱۳۳ میلیارد ریال فروش را داشته که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۹۱۵ میلیارد ریال بوده است. نرخ سیمان از حدود ۱۱۵ به ۱۴۸ هزار تومان رسیده است . کلینکر هم رشد خوبی داشته است.

بتا سهم

تحلیل سایر شرکت ها را در گزارش بازار جست و جو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *