بهار دست پر آمد !

امروز دوشنبه ۵فروردین اولین روز کاری بازار شرایط خوبی را داشت و مثبت بود  البته حکایت بازار امروز شبیه پیکان های قدیمی بود که در زمستان برای روشن شدن زمان نیاز داشتند . تا گرم شود و ساسات را بکشند و خلاصه فضا کمی بهتر شود و موتور بازار داغ شود کمی زمان میبرد و تا برخی به یاد بیاورند بازار در سال ۹۷ چطور بود کمی زمان برخواهد شد. ولی در مجموع فضای بازار خبر منفی را نداشت که بخواهد امروز واکنش منفی را نشان دهد کمی جهانی ها منفی شدند ولی این شدت منفی انقدر بالا نیست بحث اصلی در  بازار در این مقطع بیشتر فاز گزارش های ماهانه است.
جایی که تکلیف گزارش های ماهانه و ۱۲ماهه خیلی از شرکت ها روشن میشودولی در مجموع خیلی امیدوار نیستیم که بازار با فاز منفی انچنانی و البته مثبت قوی در این مدت موجه شود.
به نظر بازار امروز را نباید خیلی جدی گرفت نه در مثبت اش و نه در منفی اش . ولی دوست نداریم  این را بنویسیم و امیدوار هم هستیم که اصلا  رخ ندهد ولی به نظر بازی بازار در نزدیکی های ۱۸۰ هزار واحد کمی درجا  بزند و منتظر خبرهای بهتری باشد . به نظر در شرایطی هستیم  که با رسیدن به ۱۸۰ هزار واحد کمی بازار درجا خواهد زد و کمی صبر میکند  البته این نظر ماست ولی برخی چارتیست ها  هدف شاخص را  ۱۹۵ هزار می بینند ولی در هر صورت گزارش های ماهانه اسفند می تواند در رد  شدن و یا تثبیت از این مرحله بسیار موثر باشند.

کلام آخر

خیلی بحثی را امروز نداریم  و به نظر باید کمی صبور بود تا این  ۵ روز نیز سپری شود. بازار تمام  تلاش خود را خواهد کرد که این  روزهای ارام  ولی پر اهمیت را هر طور شده پشت  سربگذارد  . ولی باید  قبول کرد که بازار در روزهای بعد از تعطیلات است که وضعیت خود را از سر میگیرد.
بتا سهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *