پتروشیمی شازند

شاراک در اسفند با یک فروش بسیار خوب ۶۳۰۲ میلیارد ریال فروش زده که عدد بسیار خوبی است .پلی پروپیلن ۱۰۶,۳۶۴,۳۲۹ ریال نرخ خورده است در بهمن اندکی افت کرده ولی نه خیلی در بهمن با فروش ۴۶۹۲ میلیارد ریالی مواجه بود . نرخ پلی اتیلن سنگین ۱۰۰,۵۲۸,۱۷۰ ریال و پلی پروپیلن نیز ۱۰۱,۸۰۹,۴۳۸ ریال بوده در دی با فروش ۵۵۷۲ میلیارد ریالی عدد خوبی را ثبت کرد. نرخ پلی اتیلن سنگین ۹۵,۴۶۲,۵۹۶ریال و پلی پروپیلن نیز ۹۶,۸۹۵,۳۷۹ ریال بوده در آذر ۴۸۹۸ میلیارد ریال فروش زده است. در آبان با فروش ۴۶۴۲ میلیارد ریال مواجه بوده است. در مهر ۴۸۷۹ میلیارد ریال فروش زده است . و ۱۲ماهه ۵۳۰۰۱ میلیارد ریال فروش زده در هر صورت با این شرایط در۱۲ ماهه سال ۹۶ این عدد ۲۸۹۱۹ میلیارد ریال بوده و پیشرفت بسیار خوبی راداشته است.

کشاورزی و دامپروری بینالود

زبینا در اسفند با فروش نه خیلی خوب ۶۸ میلیارد ریالی مواجه بود . بهمن با فروش ۹۲ میلیارد ریالی عدد خوبی را ثبت کرده است دی ماه با فروش ۷۰ میلیارد ریالی مواجه بوده و کمی کمتر از آذر است. در آذر با فروش ۷۵ میلیارد ریالی مواجه بود و در آبان با درآمد خوب ۶۷ میلیارد ریالی مواجه شده است . در مهر هم با درآمد ۶۲ میلیارد ریالی مواجه بود سهم در ۱۲ ماهه قبل ۸۲۲ میلیارد ریال فروش داشته است .

عطرین نخ قم

نطرین در اسفند با ۹۱ میلیارد ریال فروش مواجه شده است بهمن ۸۳ میلیارد ریال فروش زده است و در دی ۸۲ میلیارد ریال فروش زده است در اذر با فروش ۸۱ میلیاد ریالی مواجه بود در ابان با فروش ۸۰ میلیارد ریالی مواجه شد جمع فروش ۱۲ماهه ۸۰۸ میلیارد ریال است . سال بعد به نظر به ۱۰۰ میلیارد تومان فروش میرسد.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *