استقبال سرد از راند دوم !

امروز راند دوم تعطیلات آغاز می شود و بازار از این تعطیلات مثل راند اول استقبال نکرد … امروز یکشنبه بازار در آخرین روز تعطیلات نوروزی کمی دلگیر و پرعرضه دنبال شد. ببینید این طبیعی بود که بازار امروز به واسطه ۳متغیر پر عرضه باشد .در بازار امروز بعد از بازدهی های اخیر این طبیعی است که شناسایی سود از سوی برخی را داشته باشیم از سوی دیگر درگیر شدن شاخص با نقاط مقاومت این عامل را سبب شده است.

در متغیر سوم تعطیلات پیش رو نیز موثر است و میتواند در خرید برخی را مردد کند . این ۳ متغیر امروز در بازار موثر واقع شده و سبب فزونی عرضه ها شد. به هر حال امروز بازار در حالی که بسیاری برای مثبت بودن آن امیدواری های زیادی را داشتند کمی پر عرضه و منفی دنبال شد که می توان از نشانه های کمی استراحت طی روزهای اتی باشد.

به هر حال بازار از اسفند و تقریبا می توان گفت از هفته دوم اسفند است که تند می تازد و پیش می رود و این استراحت امروز برای او طبیعی بود و این ۳ متغیر نیز در این وضعیت موثر بودند و دست به دست هم دادند تا امروز بازار به همین شکل باشد.

نکته ی آخر

فقط یک نکته دیگر را نیز در نظر داشته باشید که امروز بازار منفی و رنج سنگین نشد و بعد از عرضه ها نیز بازهم بازار خریدار داشت این موضوع این نکته را می رساند که بازار هنوز جذابیتهای قیمتی خود را حفظ کرده است ولی این را هم در ذهن داشته باشید هر چه از این دیوار بالاتر میرویم و قد بازار بلندتر می شود ریسک های جدیدیتری را می بیند و قیمت ها آن جذابیت روز آخر بهمن را دیگر ندارند دوست نداریم این را بنویسیم ولی به نظر برای روزهای پس از تعطیلات باید آیتم جدید تر و عامل قوی تری برای ادامه رشد بازار داشته باشیم.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *