دامداری تلیسه نمونه

تلیسه در عملکرد ماهانه خطی پیش می رفت تا این که افزایش نرخ گرفت . در مهر با رشد نرخ شیر ۸۶ میلیارد ریال فروش زد در ابان این عدد نزدیک ۹۱ میلیارد ریال و در اذر ۹۰ میلیارد ریال شده در دی نیز با فروش ۱۰۱ میلیارد ریالی مواجه بود و یک گام جلوتر رفت در بهمن به ۹۸ میلیارد ریال رسیده و در اسفند نیز ۹۸ میلیارد ریال فروش زده و در ۱۲ ماهه سپری شده ۹۷۰ میلیارد ریال فروش زده این عدد در ۱۲ ماهه سال ۹۶ مبلغ ۶۴۳ میلیارد ریال بوده است.

سازه پویش

خپویش در اسفند بسیار بهتر عمل کرد و با ۵۸۶ میلیارد ریال فروش مواجه بود بهمن شبیه دی بود . ۲۲۴ میلیارد ریال فروش بهمن شرکت بوده است و دی ماه در همین حد ۲۲۰ میلیارد ریال فروش زد در اذر ۱۴۹ و در آبان فقط ۱۳۸ میلیارد ریال فروش داشته . جمع۱۲ ماهه سهم ۳۳۰۴ میلیارد ریال شده است . دقت کنید فروش سال ۹۶ شرکت در همین مقطع ۵۹۰۱ میلیارد ریال بوده است و عقب است بسیار هم عقب است .باید منتظر بهبود بود در اسفند این بهبود را داریم ولی هنوز کم است.

ریخته گری تراکتورسازی ایران

ختراک بالاخره فروش های خوبی را راهی بازار کرد سهم در اسفند با فروش بالای ۳۷۹ میلیارد ریالی مواجه بوده و جمع فروش ۱۲ ماهه ۲۷۳۲ میلیارد ریال است این عدد در مدت مشابه ۱۹۱۱ میلیارد ریال بوده و به نظر با توجه به درامد ۳ ماهه اخر پیشرفت سهم خوب بوده است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *