معرفی

کارخانه شیشه و گاز در سال ۱۳۳۹ با هدف اولیه تولید بطری ، شیشه و نوشابه مصرفی شرکت نوشابه سازی کانادادرای تأسیس گردید و فعالیت خود را در سال ۱۳۴۱ با یک کوره کوچک آغاز نمود.

پس از بهره برداری از اولین کوره کارخانه و با توجه به افزایش تقاضا ، در سالهای بعد شرکت با احداث کوره ها و خطوط تولید جدید دامنه فعالیت خود را وسیعتر نموده که در حال حاضر دارای۵ کوره ذوب شیشه و ۱۵ خط تولید می باشد که کوره شماره ۴ بزرگترین و کوره شماره۵ جدیدترین آنهاست . بر اساس سیاست جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات فرسوده عملیات خرید و نصب ماشین آلات و تجهیزات از سال ۱۳۷۴ شروع و تاکنون کماکان ادامه دارد .

فروش شرکت

کارخانه شیشه و گاز در اسفند شبیه بهمن بود و ۱۰۲ میلیارد ریال فروش زد نرخ فروش نیز ۶,۰۸۹,۴۹۲ ریال است و از موجودی هم فروش داشته . بهمن ۱۰۰ میلیارد ریال فروش داشت . نرخ فروش ۶,۳۱۳,۲۰۸ ریال است در صادرات و در داخل ۴,۸۳۴,۱۶۵ و موجودی خوبی هم دارد . دی ماه با فروش شبیه ماه های قبل حدود ۸۵ میلیارد ریال فروش زده است نرخ فروش ۵,۱۰۵,۱۱۰ ریال است و افت داشته . آذر ماه با فروش ۸۷ میلیارد ریال فروش زده است نرخ فروش نیز کمی افت کرده و ۶,۴۹۸,۶۳۸ ریال رسیده در ابان ماه سهم ۱۰۸ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش ریال ۷,۲۴۲,۶۸۱ بوده است .

کگاز در مهر ۱۰۶ میلیارد ریال فروش زده بود . در شهریور ۱۰۸ میلیارد ریال فروش زده است . در۱۲ ماهه ۱۰۳۳ میلیارد ریال فروش داشته این عدد در مدت مشابه ۱۲ ماهه ۹۶ مبلغ ۴۴۷ میلیارد ریال بوده است پیشرفت بسیار خوبی است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *