حفاری

حفاری در فروردین با درآمد ۴۴۹ میلیارد ریالی مواجه شد در اسفند این عدد ۳۶۶ میلیارد ریال بوده و در و در فروردیت سال قبل ۴۷۴ میلیارد ریال بوده است . لازم به توضيح مي باشد که پيش بيني مي گرديد پروژه EPD در پايان سال ۱۳۹۷ به اتمام برسد اما بدليل عدم ترخيص تجهيزات وارداتي مورد نياز از گمرک و همچنين حالت فورس ماژور بوجود آمده در منطقه اتمام پروژه در سه ماهه اول سال ۱۳۹۸ رخ خواهد داد. ۲_ شناسايي نشدن درآمد براي راهبري سکوي دريايي well target ناشي از عدم استفاده از نيرو هاي اين شرکت در فروردين ماه بوده است.

 

غشوکو

غشوکو در ۱۲ماهه زیان داشت در سود تلفیقی ۵۸ ریال زیان شناسایی کرده ودرسود اصلی نیز ۵۵ ریال زیان شناسایی کرده است ولی نکته اصلی این است که در سود عملیاتی در ۹ ماهه ۱۵ میلیارد ریال زیان شناسایی کرده است در ۱۲ ماهه این زیان عملیاتی پوشش داده شده و انگار در ۳ ماهه چهارم ۱۵ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته و از زیان نزدیک صفر شده است.

سخزر

سخزر در ۱۲ ماهه با سرمایه قدیم ۷۶۹ ریال را محقق کرده است . سهم در ۳ ماهه ۷۴ ریال و در ۶ ماهه با یک رشد خوب ۲۲۸ ریال سود محقق کرده است . در ۳ ماهه با ۳۰ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۷ میلیارد ریال سود خالص ۷۴ ریال را محقق کرده است . در ۶ ماهه ۵۰ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته ولی در ۳ ماهه دوم سود غیرعملیاتی به کمک سهم رسیده . در ۹ ماهه سود عملیاتی با رشدی خوب ۱۵۷ میلیارد ریال شده و سود خالص ۱۳۰ میلیارد ریال سهم در ۹ ماهه ۵۶۸ ریال را محقق کرده و حالا در ۱۲ ماهه ۲۲۰ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۷۶ میلیارد ریال سود خالص داشته که شاید خیلی خاص نبوده ولی بازهم بد نیست . در کل این چندمین شرکت است که گزارش ۳ ماهه چهارمش خیلی خاص نیست.

 

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

برای دریافت کد بورسی روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید:

کد بورسی ( کد بورس ) - دریافت کد بورسی رایگان و غیر حضوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *