سلام خدمت همه عزیزان به دلیل اهمیت بازاراین روزها چند نکته را بیان میکنیم :

* همه درخرید وفروش آزاد هستند…

اما در برخی مقاطع باید هیجان را کنترل و قدرت تحلیل را بیشتر کرد. قبل ازهرچیز به همه سهامداران توصیه میکنیم در فروش های احتمالی به خصوص در سهم های بنیادی بازار همه موارد را درنظر گرفته و فقط از ترس تکرار اتفاقات تلخ گذشته تصمیم به فروش نگیرید. چندمین بار است که عرض میکنیم فضای بازار با روزهای مهر تفاوت های بسیاری دارد و قابل مقایسه نیست.

*به نظرامروز ،روز حقوقی هاست

که در روزهایی که نقد کردند امروز دل به بازار زده و صفوف فروش را جمع آوری کنند انصافاازنظر بنیادی هنوز بازاربه قیمت است اما یک توصیه بسیار مهم دوستانه ، مثبت کردن بازارامروز امر خطرناکی است چرا که نمیدانیم چه فضایی روبروی بازاراست . قبول کنید بازاری که از صفوف فروش به تعادل برسد خیلی بهتراز بازاری است که از صف فروش به مثبت رسیده و دوباره منفی شود . وباز تاکید میشود با توجه به فضای مبهم پیش رو مثبت کردن مصنوعی و حمایتی بازار امروز خطرناک است و باید از آن پرهیز شود.

*برخی عزیزان و سهامداران به هر قیمتی دربازارامروز یا روزهای آتی فروشنده اند که کاملا قابل احترام است اما هیچ منطقی وجود ندارد که پاداش عدم ریسک پذیری انها را با خرید در قیمت های بالا بدهیم .بهتر است در حداقل قیمت ممکن سهم انها خریداری شود.

*روی صحبت ما با عزیزان درسازمان بورس است

به نظر نقش شما دراین بازی بسیار بااهمیت است. شما برگ های متعدد و قوی برای تغییر بازی دارید از نرخ تسعیر تا افزایش سرمایه ها ، گزارش پالایشی ها و گزارش ۱۲ماهه مثبت سایر شرکت ها، ولی زمان بازی با این برگ ها بسیار مهم است . اولین توصیه این که به هیچ وجه از امروز تا اخر هفته سعی نکنید با این دست خبرها به بازار کمک کنید ، ما اخر هفته پر خبری را داریم اجازه بدهید از ترامپ تا روحانی همه حرف ها و خبرها زده شود و از ابتدای هفته بعد این اخبار به تدریج به بازار تزریق شود . بهترین کار آخردست نشستن و نظاره کردن کل بازی و بعد تصمیم گرفتن است.

*حرف آخر ما با عزیزان و پهلوان های تلگرامی و شاخ های نوسان گیر بازاراست ! .

عزیزانی که دراوج بازاربدون توجه به ریسک ها همه را تشویق به خریدبی پروا میکردند و تارگت های ۲۵۰ و ۳۰۰ آنها هنوز روی نمودار باقی است و البته ورق برگشته و برخی سهم فروختند و حالا تارگت معکوس زیر ۲۰۰ می دهند ! شما اسنایپر وقله زن و بقیه دنباله رو و گرفتار! این خواهش را ازاین عزیزان داریم حداقل دراین چند روزکمی به خود استراحت بدهند انشالله در روزهای بهتر پیش رو دوباره از حضور آنها بهره میگیریم …

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

برای دریافت کد بورسی روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید:

کد بورسی ( کد بورس ) - دریافت کد بورسی رایگان و غیر حضوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *