پتروشیمی شازند با نماد شاراک

شاراک در فروردین بد نبوده و به هر حال ۵۲۳۳ میلیارد ریال فروش زده است نرخ ها رشد خوبی کرده پلی پروپیلن ۱۲۷,۵۰۷,۳۳۹ ریال شده است. در اردیبهشت با رشد بهتر فروش به ۶۶۹۶ میلیارد ریالی رسیده است نرخ پلی پروپیلن ۱۳۴,۶۰۶,۰۸۲ ریال است و رشد کرده . شاراک جمعا ۲ ماهه ۱۱۹۳۰ میلیارد ریال درآمد داشته . در مدت مشابه سال قبل این عدد ۶۶۸۷ میلیارد ریال بوده است . این پتروشیمی هم گزارش خوبی را زد.

پتروشیمی جم با نماد شجم

شجم در اردریبهشت عالی کار کرد و به فروش ۱۰۷۹ میلیارد ریالی رسید و نرخ فروش ۱۳۱,۰۲۲,۷۳۷ ریال بوده و رشد کرده و البته از موجودی هم فروخته است . در فروردین نرخ فروش در این محصول ۱۱۲,۵۸۸,۶۲۹ ریال بوده است . فروردین ۲۱۱ میلیارد ریال فروش زده است اسفند با فروش ۳۰۵ میلیارد ریالی مواجه شده و جمع فروش به ۳۷۲۳ میلیارد ریال رسیده است.

پتروشیمی فجر با نماد بفجر

بفجر قبل از بررسی گزارش بایدگفت اعلام کرده است که :

۱)-نرخهاي فروش محصولات و خدمات شرکت در فروردين و ارديبهشت ماه سال ۱۳۹۸، به صورت علي الحساب و براساس آخرين نرخهاي مصوب سال ۱۳۹۳ لحاظ شده است .

۲)- عطف به دستورالعمل تنظيم قيمتهاي سرويسهاي جانبي ، موضوع تصميم جلسه شماره ۳۳۶ شوراي رقابت به تاريخ ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ ، همانگونه که در نامه شماره ۱/۱۷۱-۳۲ مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ و نامه شماره ۴۴-س۱-۳۲ ص پ مورخ ۱۳۹۸/۲/۱۴ ( افشا شده در سامانه کدال ) اشاره گرديد، مباحث کارشناسي و تدقيق محاسبات مربوط به دستورالعمل مذکور بخصوص در مورد مصرف کنندگان سرويسهاي جانبي شرکت پتروشيمي فجر و ميانگين وزني بازده دارائيهاي مولد مصرف کنندگان از جانب شرکت ملي صنايع پتروشيمي و شوراي رقابت در جريان بوده که تا کنون منتج به نتيجه نشده است .

بفجر در فروردین با کمی اصلاح نرخ ها ۱۲۰۵ میلیارد ریال بود درامد داشته است و نرخ ها خیلی تغییر نکرده بود که البته توضیح داده است علی الحساب است . در اردیبهشت اندکی نرخ برق رشد کرده ولی نه خیلی و جمعا به درآمد ۱۲۲۷ میلیارد ریالی رسیده و ۲ ماهه ۲۴۳۲ میلیارد ریال درامد داشته است در مدت مشابه این عدد ۲۴۷۳ میلیارد ریال بوده است.

بتا سهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *