زماهان

زماهان در اردیبهشت۷۰ میلیارد ریال درامد داشت و نرخ فروش جوجه یک روزه ۲۰,۹۲۰ ریال است . فروردین کمی افت فروش گرفته و ۷۶ میلیارد ریال فروش زده است اسفند با فروش ۱۴۹ میلیارد ریالی مواجه بوده دی ماه با فروش ۱۲۳ میلیارد ریالی مواجه بود در بهمن این عدد ۱۵۹ میلیارد ریال شده و رشد داشته و در نهایت ۵ ماهه ۵۲۲ میلیارد ریال فروش داشته است .

شرکت زماهان توضیح داده است در ارديبهشت سال جاري شرکت فروش پولت نداشته است – توليد پولت در جريان بوده و در خرداد و تير ماه فروش پولت نيز داريم.

کفپارس

کفپارس در اسفند عالی عمل کرد ۹۸ میلیارد ریال فروش زده و نرخ فروش ۱۰۵,۵۲۰,۵۱۳ ریال است . سهم بهمن ماه در دومین ماه از سال مالی خود ۳۰ میلیارد ریال فروش زده این عدد در دی ۶۴ میلیارد ریال بود نرخ فروش در دی ۱۰۸,۳۱۸,۸۸۵ و در بهمن نیز همین حوالی است در فروردین ۴۷ و در اردیبهشت ۶۰ میلیارد ریال درامد داشته و نرخ فروش ۱۱۸,۳۹۷,۶۹۵ ریال شده و اندکی رشد کرده جمع فروش ۵ ماهه ۳۰۱ میلیارد ریال بوده که در مدت مشابه این عدد ۱۰۲ میلیارد ریال بوده است.

شلعاب

شلعاب در متوسط سال قبل ۲۵ میلیارد ریال فروش داشت در فروردین ۹۸ این عدد ۲۲دمیلیارد ریال شده بود در اردیبهشت ۲۴ میلیارد ریال درامد داشته و جمعا ۲ ماهه ۴۷ میلیارد ریال درامد داشته است این عدد مدت مشابه ۲۲ میلیارد ریال بوده . نرخ فروش اردیبهشت ۸۱,۴۹۶,۷۱۱ ریال و نرخ فروردین ۶۳,۷۶۸,۵۷۱ ریال شده و رشد خوبی کرده است.

بتاسهم

تحلیل تصویری تکنیکال را می توانید در کانال تلگرام و آپارات ببینید:

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.
تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *