کمنگنز

کمنگنز در سود ۱۲ماهه تلفیقی ۱۴۳۷ ریال سود محقق کرده است در سود اصلی این عدد ۱۴۳۵ریال است . یکی از بهترین گزارش های این گروه را داشته چرا که سهم در ۹ ماهه با تحقق سود ۷۳۸ ریالی مواجه شده این سود از این نظر جالب است که سهم در ۳ ماهه ۱۰۹ ریال محقق کرده بود در ۶ ماهه این عدد ۳۲۲ ریال شده بود بعد ۷۳۸ و حالا ۱۴۳۷ و این نشان میدهد رسیدن به سود های بالای ۳۰۰۰ ریال برای کمنگنز دور از ذهن نیست .

کمنگنز در ۳ ماهه سود عملیاتی ۲۶ میلیارد ریال و ۶ ماهه به ۷۰ میلیارد ریال رسیده است در ۹ ماهه سود عملیاتی ۱۷۷ میلیارد ریال رسیده و ۱۲ ماهه ۳۱۲ میلیارد ریال است و رشد خوبی را داشته است . گزارش بسیار خوبی برای سهم است.

شکربن

شکربن در تلفیقی ۱۲ماهه ۱۹۰۹ ریال سود شناسایی کرده است این عدد در سود اصلی ۱۸۳۶ ریال است . سهم در ۹ ماهه ۱۳۷۴ ریال را محقق کرده بود .

سهم ۴۴۷ میلیارد ریال فروش ، ۷۶ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۵۸ میلیارد ریال سود خالص در ۳ ماهه اول داشته است این عدد در ۳ ماهه دوم ۵۵۱ میلیارد ریال فروش ، ۱۳۴ میلیارد ریال سود عملیاتی که نزدیک به ۲ برابر ۳ ماهه اول است .

در ۳ ماهه سوم ۸۵۷ میلیارد ریال فروش ، رشد فوق العاده خوب و ۲۳۲ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۸۰ میلیارد ریال سود خالص داشته . در ۳ ماهه چهارم فروش ۸۲۷ میلیارد ریال فروش ، ۱۵۳ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۱۶ میلیارد ریال سود خالص دارد . عملکرد ۳ ماهه سوم بهتر بوده است .

سمازن

سمازن در اردیبهشت با فروش ۲۸۱ میلیارد ریالی مواجه بود و بهترین فروش را در سال مالی جاری داشته سهم در فروردین ۱۴۳ میلیارد ریال فروش زد اسفند با فروش خوب و بهتر ۲۴۱ میلیارد ریالی مواجه بود بهمن با فروش ۱۶۳ میلیارد ریالی مواجه بود در دی به فروش ۱۲۷ میلیارد ریالی جمعا ۹۴۷ میلیارد ریال فروش داشته است در مدت مشابه سال قبل عدد فروش ۶۱۳ میلیارد ریال بوده است.

بتا سهم

 

تحلیل تصویری تکنیکال را می توانید در کانال تلگرام و آپارات ببینید:

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.
تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *