شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن در صورت های مالی ۶ماهه، پرتفوی بورسی این شرکت ۲هزار و ۶۳۶میلیارد و ۵۱۸میلیون ریال افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۰بهمن۱۳۹۷، سود هرسهم را ۲۱۴ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه ۵۷درصد افزایش یافته است.

این شرکت سود خالص این دوره را ۹۶۲میلیارد ریال، سود عملیاتی را ۹۶۲میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره را ۲هزار و ۱۴۲میلیارد ریال اعلام کرده است.

«وصنعت» در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس بهای تمام شده را با افزایش یک هزار و ۸۱میلیارد ریالی مبلغ ۶هزار و ۸۸۴میلیارد ریال و ارزش بازار پرتفوی خود را با افزایش یک هزار و ۹۶۷میلیارد ریالی مبلغ ۹هزار و ۵۲۰میلیارد ریال اعلام کرد. همچنین در پایان این دوره پرتفوی بورسی این شرکت ۲هزار و ۶۳۶میلیارد و ۵۱۸میلیون ریال افزایش یافته است.

این شرکت در این دوره کل مبلغ واگذاری سهام واگذار شده شرکت های بورسی را ۳هزار و ۹۳۴میلیارد و ۳۸۱میلیون ریال اعلام کرده است که از این محل مبلغ ۹۳۷میلیارد و ۶۵۲میلیون ریال سود شناسایی کرده است. همچنین سهام خریداری شده این مدت «وصنعت» چهار هزار و ۵۳میلیارد و ۵۹۴میلیون ریال است.

پایگاه خبری بازار سرمایه

تحلیل تصویری تکنیکال را می توانید در کانال تلگرام و آپارات ببینید:

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.
تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *