عضو صنایع و معادن مجلس معتقد است تحریم بهترین فرصت برای رونق تولید داخلی است به همین دلیل تولیدکنندگان داخلی می‌توانند بازار را در دست گیرند و با افزایش کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش انتظارات مصرف کننده را برآورده کنند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از خانه ملت، محمد عزیزی عضو صنایع  ومعادن مجلس درباره احتمال قطع همکاری شرکت‌های تجاری کره جنوبی و چین با ایران، گفت: کره جنوبی در بدترین شرایط مراودات و مبادلات تجاری خود با ایران را قطع نکرده است، در شرایط کنونی نیز چنین اتفاقی نمی‌افتد چراکه ایران بازار خوبی برای این کشور محسوب می‌شود.

شرکت‌های کره‌ای به همکاری خود با ایران قطعا ادامه می دهند

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت‌های کره‌ای به همکاری خود با ایران قطعا ادامه می دهند، افزود: در صورتی که هوآووی که یک شرکت چینی است نیز ارتباط خود را با ایران قطع کند ما با چالش و کمبودی در داخل روبه رو نمی‌شویم چراکه توان داخل به راحتی نیاز بازار را تامین می‌کند.

شرایط کنونی بهترین فرصت برای رونق تولید داخلی است، تولیدکنندگان داخلی می‌توانند بازار را در دست گیرند و با افزایش کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش انتظارات مصرف کننده را برآورده کنندوی اظهار کرد: شرکت‌های تجاری به دنبال ایجاد بازارهای جدید و Marketingهستند به همین دلیل بازار خوبی مانند ایران را از دست نمی‌دهند.

این نماینده مردم در مجلس دهم درباره کاهش حجم مبادلات تجاری سامسونگ و ال جی با ایران، خاطرنشان کرد: شرایط کنونی بهترین فرصت برای رونق تولید داخلی است. تولیدکنندگان داخلی می‌توانند بازار را در دست گیرند و با افزایش کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش انتظارات مصرف کننده را برآورده کنند.

ضرورت تولید محصولات باکیفیت

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تولید محصولات باکیفیت، ادامه داد: اگر تولیدکنندگان بتوانند محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب تولید کنند، اطمینان مردم جلب می‌شود در نتیجه پس از رفع تحریم نیز از لوازم خانگی خارجی استقبال چندانی نمی‌شود.

لوازم خانگی وارداتی از بانه گارانتی ندارند

عزیزی درباره واردات لوازم خانگی از بانه و احتمال تقلبی بودن آنها و ارائه خدمات پس از فروش ، تصریح کرد: این محصولات معمولا گارانتی ندارند و مردم باید از مکان‌های معتبر کالاهای موردنیاز خود را خریداری کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید هنگام خرید لوازم خانگی از فروشنده، تضمین‌های لازم برای ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *