زکشت

زکشت سال ۹۷ با میانگین فروش ۳۵ میلیارد ریالی همراه بود در سال جدید این عدد در فروردین ۹۸ به ۳۸ میلیارد ریال و در اردیبهشت ۴۱ میلیارد ریال و خرداد ۵۱ میلیارد ریال رسیده است و جمعا ۳ ماهه ۱۳۰ میلیارد ریال درامد داشته است .

افزايش نرخ فروش شير در خرداد ماه با توجه به صدور مجوز افزايش نرخ فروش شير خام از وزارت صنعت، معدن و تجارت و کارگروه تنظيم بازار ميباشد. توليد محصولات زراعي مربوط به برداشت ۱،۴۴۳ تن جو علوفه اي و ۲۵۷ تن جو دامي در خرداد ماه مي باشد.

خالص افزايش ارزش منصفانه توليدات کشاورزي مربوط به افزايش ارزش منصفانه ۱۳۲ راس گوساله نر بالاي سه ماه مي باشد. افزايش نرخ فروش شير در خرداد ماه با توجه به صدور مجوز افزايش نرخ فروش شير خام از وزارت صنعت، معدن و تجارت و کارگروه تنظيم بازار مي باشد.

توليد محصولات زراعي مربوط به برداشت ۱،۴۴۳ تن جو علوفه اي و ۲۵۷ تن جو دامي در خرداد ماه مي باشد. خالص افزايش ارزش منصفانه توليدات کشاورزي مربوط به افزايش ارزش منصفانه ۱۳۲ راس گوساله نر بالاي سه ماه مي باشد.

شپترو

شپترو در فروردین با فروش ۱۷۵ میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ فروش فروردین ۷۳,۴۵۴,۳۹۷ ریال بوده و کمی رشد کرده است نرخ فروش سهم در اسفند ۷۲,۰۱۱,۷۵۴ ریال بود .

در اردیبهشت این عدد با کمی درجا زدن ۱۵۸ میلیارد ریال است و نرخ فروش ۷۷,۱۹۰,۰۱۰ ریال است در خرداد فروش کمی رشد کرده و با فروش ۲۶۰ میلیارد ریالی و نرخ ۱۱۶,۰۷۵,۱۷۹ رشد نرخ را داشتیم و کمی رشد کرده ۳ ماهه سهم ۵۹۲ میلیارد ریال محقق کرده است که سال قبل این عدد ۶۶۴ میلیارد ریال بود فعلا تنها امیدواری سهم نرخ است نه مقدار فروش.

خچرخش

خچرخش در فروردین فقط ۱۵ میلیارد ریال فروش زد در اردیبهشت این عدد با رشد ۱۰۶ میلیارد ریال شده و در خرداد دوباره با کمی افت به ۷۱ میلیارد ریال رسیده و جمع فروش ۳ ماهه ۲۰۶ میلیارد ریال است . سهم در مدت مشابه سال قبل ۲۵۸ میلیارد ریال بود . باید کمی منتظر سهم بود و گزارش بعدی را دید. نرخ را فعلا همان ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال زدند !

بتا سهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *