خساپا

خساپا سایپا اعلام کرد:هفته‌ای ۱۲ هزار خودرو عرضه خواهد شد
قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور تولید گفت:با اجرای برنامه تأمین قطعات پیشرفته هفته گذشته ۱۰ هزار دستگاه خودروی دارای کسری قطعات، تکمیل شده و در حال تحویل به مشتریان است. خساپا براساس برنامه‌ریزی‌ها قصد دارد از ماه آینده، هفته‌ای ۱۲ هزار دستگاه خودرو را تکمیل و به بازار عرضه کند که با اجرای آن، تعداد محصولات قابل عرضه به ۵۰ هزار دستگاه خودرو در ماه خواهد رسید.

شنفت

شنفت خرداد با فروش ۲۵۵۴ میلیارد ریالی مواجه شده و نرخ فروش نیز ۶۸,۳۸۹ ریال است خرداد ماه خوبی بوده و از موجودی هم فروخته است . در فروردین مثل بقیه کمتر فروخت و ۶۷۰ میلیارد ریال فروش زد نرخ فروش ۴۶,۶۷۸ ریال بود و کمتر هم بود . در اردیبهشت بهتر عمل کرده و به فروش ۱۷۰۱ میلیارد ریالی رسید نرخ فروش ۶۵,۹۳۴ ریال بود و حالا رشد کرده است در مجموع ۳ ماهه ۴۹۲۶ میلیارد ریال فروش زده است و سال قبل فروش ۲۲۶۴ میلیارد ریال بوده است.

کساوه

کساوه استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد. بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *