“معاملات کم رمق بازار”

بازار روزیکشنبه کم حجم و مثبت آغاز شد اما نیمه دوم بازار شاهد افزایش عرضه در نماد های بزرگ بودیم. بیشتر سهامداران از گروه های بزرگ به شرکت های کوچک حرکت کردند. در معدنی ها و فراورده های نفتی معاملات مثبت دنبال شدند و در فلزات اساسی معاملات مثبت آغاز شد و در محدوده صفر تابلو داد و ستد می شدند. گروه خودرو با معاملات منفی آغاز به کار کرد و در ادامه افزایش عرضه در گروه خودرو مشهود بود. و روند مثبت نماد خزامیا در بین معاملات منفی به شدت مورد توجه قرار گرفت.نماد تازه وارد جم پیلن نیز تحت تاثیر بازار منفی قرار گرفت و در محدوده منفی داد و ستد شد.

اما روزهای بعد بازار با بهبود تقاضا شروع به کار کرد. در گروه سرمایه گذاری، دارویی و انبوه سازی شاهد معاملات مثبت و متعادلی بودیم. گروه فلزات اساسی گرایش اصلاحی داشتند. ذوب، فولاد و فملی با افت یک درصدی روبه رو بودند و نما فسرب با صف فروش همراه بود اما نماد فلوله برعکس گرایش کلی گروه با صف خرید همراه بود.

در محصولات شیمایی و قند و شکر

شاهد رشد نماد ها و معاملات مثبت بودیم.افزایش تقاضا در بازار باعث رشد نماد تازه وارد جم پیلن نیز شد. درنهایت بازار در روز سه شنبه با بهبود تقاضا، افزایش حدود ۱۱۰۰واحدی را رقم زد.

روز بعد بازار کم رمق ولی مثبت دنبال شد و اکثر گروه ها گرایش اصلاحی داشتند. افت قیمت نفت گروه پالایشی ها به عقب راند.

در گروه حمل و نقل، سیمانی، خودرو و انبوه سازی شاهد معاملات مثبت بودیم.نماد تازه وارد جم پیلن هم با نوسانات مثبت همراه بود.

آخرین روز بازار شرکت دارویی ره آورد تامین (نماد#درهآور) آماده عرضه خود بود که در پایان بازار به هر کد حقیقی و حقوی تعداد ۹۲ سهم در سقف قیمتی ۳۱۵۰ ریال تخصیص یافت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *