بفجر

بفجر در حالی که از او انتظار بیشتری را می رفت در گزارش ۱۲ ماهه با افت ۳۸% سود نسبت به سال قبل ۵۶۵ ریال محقق کرده است . اصلا گزارش خوبی نیست و موجبات افت احتمالی سهم می شود …

دستورالعمل تنظيمي قيمت سرويس هاي جانبي شرکتهاي پتروشيمي فجر و مبين براي سالهاي ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ در جلسه شماره ۳۳۶ مورخ ۰۷/۰۳/۱۳۹۷ شوراي رقابت به تصويب رسيد که با توجه به پيگيري و مکاتبات و جلسات برگزار شده و توافق حاصله فيمابين شرکت پتروشيمي مبين و شرکت سرمايه گذاري غدير در خصوص سالهاي ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ ، شوراي رقابت در جلسه ۳۷۷ مورخ ۳۰/۲/۱۳۹۸ دستورالعمل صادره موضوع مصوبه ۳۳۶ خود را براي سالهاي مذکور بلا اثر و مقرر نمود دستورالعمل قيمت گذاري با اعمال اصلاحاتي به شرح مصوبه مورخ ۳۰/۲/۱۳۹۸ براي سالهاي ۱۳۹۷ و۱۳۹۸ عملياتي گردد. نحوه اعمال دستورالعمل مذکور در اوايل خرداد ماه سال ۱۳۹۸ به شرکت ملي صنايع پتروشيمي اعلام و به اين شرکت ابلاغ گرديد.

بفجر در دوره ۹ ماهه ۵۶۸۹ و در ۱۲ماهه ۷۴۰۵ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته است ولی عاملی که باعث می شود سود خالص این شرکت که در ۹ ماهه ۳۸۲۰ میلیارد ریال و در ۱۲ ماهه ۳۶۷۲ میلیارد ریال باشد تحمیل شدن میلیارد ریال مالیات در صورت های شرکت است که باید توضیحات کاملی بابت آن داده شود.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

برای دریافت کد بورسی روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید:

کد بورسی ( کد بورس ) - دریافت کد بورسی رایگان و غیر حضوری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *