شکبیر

شکبیر اولین گزارش ۳ ماهه پتروشیمی ها را داشته و گزارش بسیار خوبی است و سهم ۶۹۴ ریال سود محقق کرده است که ۳۶۶% از مدت مشابه قبل بیشتر است . شکبیر در فروش ۲۳۵۴ و در سود عملیاتی ۲۵۱۹ و در سود خالص ۲۴۹۷ میلیارد ریال سود خالص داشته است . ۵۱۸ میلیارد ریال درامد تسعیر ارز است احتمالا . عملکرد بسیار خوبی را رقم زده است.

قهکمت

قهکمت پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خسارات کلي وارده به انبار شرکت به استحضار می رساند پيرو اخبار منتشره در شبکه هاي مجازي در راستاي شفاف سازي اخبار مورد نظر سهامداران محترم ، به استحضار مي رساند در مورخ ۱۶ تير ماه ۱۳۹۸ قسمت کوچکي از سقف انبار مستعمل کارخانه به هنگام بازسازي مواحه با حريق گرديد که در ساعات اوليه مهار شد . خاطر نشان ميسازد حادثه مزبور هيچگونه وقفه اي در عمليات بهره برداري و توليد کارخانه ايجاد ننموده و خسارات بوجود آمده با توجه به پوششهاي بيمه اي انجام شده قابل جبران مي باشد . لذا هيچگونه تاثير نامطلوبي در پيش بيني بودجه و درآمد شرکت ناشي از اين مسئله متصور نمي باشد .

پترول

پتروشيمي ايلام از زیر مجموعه های پترول در حالی که در سال ۹۶ زیان سنگین ۳۲۵۷ میلیارد ریالی را داشت در سال ۹۷ به سود اوری رسیده و ۶۴۹ میلیارد ریال از محل عملیات شرکت به سود خالص رسیده است .

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

برای دریافت کد بورسی روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید:

کد بورسی ( کد بورس ) - دریافت کد بورسی رایگان و غیر حضوری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *