دعبید

دعبید در ۶ ماهه ۵۷۰ ریال محقق کرده است . سهمی با فروش ۳۹۶۳ میلیارد ریالی ،س ود عملیاتی ۱۴۹۱ و سود خالص ۹۵۷ میلیارد ریالی که البته هزینه های مالی کمی رشد داشته است . سهم در ۳ ماهه ۱۹۵۷ میلیارد ریال فروش، ۶۳۸ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۳۵۹ میلیارد ریال سود خالص داشت . کمی هزینه های مالی مشکل آفرین بوده وگرنه گزارش خوبی از نظر عملیاتی است.

خدیزل

خدیزل ۳ ماهه ۲۹۲ ریال محقق کرده است که نسبت به قبل افت دارد ولی انقدری نیست . در این شرکت سهم با فروش ۱۰۰۷ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۴۴۷ میلیارد ریالی به سود خالص ۲۹۲ میلیارد ریالی رسیده است. فروش از موجودی صورت میگیرد و به همین دلیل حاشیه سود منطقی است.

کطبس

کطبس در ۳ ماهه با سود ۳۲۰ ریالی گزارش خوبی را روانه بازار کرده است سهم با فروش ۱۸۳ و سود عملیاتی ۷۵ میلیارد ریالی به سود خالص ۵۹ میلیارد ریالی رسیده است در ۳ماهه چهارم نیز سود عملیاتی ۸۰ میلیارد ریال بوده است . سود ۱۵۰۰ ریالی را به نظر هدف گرفته است.

دقاضی

دقاضی واقعا گزارش خوبی زده است سهمی با سرمایه جدید ۱۰۲۰ ریال محقق کرده است که فروش ۸۹۸ میلیارد ریال ، سود عملیاتی ۵۵۲ و سود خالص ۴۱۳ میلیارد ریال است که ۷۹% از مدت مشابه بیشتر شده است.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

برای دریافت کد بورسی روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید:

کد بورسی ( کد بورس ) - دریافت کد بورسی رایگان و غیر حضوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *