پتایر

فروش پتایر در ماه تیر ناگهان رشد کرده و متحول شده است ! فروردین ۹۸ در اولین ماه سال مالی ۲۱۰ میلیارد ریال شده و نرخ فروش ۱۸۹,۱۵۷,۶۵۱ ریال بود در اردیبهشت این عدد با رشد خوب ۳۳۷ میلیارد ریال شده در خرداد خیلی بالا نرفته و ۱۶۱ میلیارد ریال فروش زده بود در تیر ناگهان با فروش خوب از موجودی ها و رشد نرخ به ۷۳۴ میلیارد ریال رسیده بود و جمعا ۴ ماهه ۱۴۴۳ میلیارد ریال فروش زده است.

نرخ فروش اردیبهشت ۱۹۰,۴۵۲,۲۴۵ ریال و خرداد ۱۹۳,۷۱۸,۶۸۶ ریال و تیر ۲۴۰,۱۵۹,۰۵۷ ریال است ورشد کرده . در مدت مشابه فروش پتایر ۷۸۴ میلیارد ریال بوده است.

کپشیر

کپشیر در فروردین ۹۸ خیلی عدد بالایی نداشت و ۱۴ میلیارد ریال فروش زد نرخ فروش پشم شیشه ۷۰,۵۴۱,۱۷۶ ریال بوده است . در اردیبهشت این عدد با رشد خوب ۸۹میلیارد ریال بوده است در خرداد به ۵۱ میلیارد ریال رسیده و نرخ فروش ۷۶,۳۸۵,۰۰۰ ریال بود و در تیر با فروش نه خیلی بالا ۶۴ میلیارد ریالی فروش زد و نرخ فروش ۸۲,۱۰۶,۶۶۷ ریال است و موجودی خوبی دارد سهم ۲۲۳ میلیارد ریال فروش ۴ ماهه داشته و در مدت مشابه این عدد ۱۴۹ میلیارد ریال بوده است.

غاذر

غاذر این کتلت فروشی قدیمی در تیر کمی افت کرده و ۲۲ میلیارد ریال فروش زده است در خرداد با فروش ۳۱ میلیارد ریالی مواجه شده ویود در اردیبهشت گزارش ماهانه را با فروش ۳۳ میلیارد ریالی راهی بازار کرد و جمعا ۹۶ میلیارد ریال فروش زده است . در فروردین نرخ پودر کتلت ۲۷,۸۰۷,۶۹۲ ریال نرخ خورده و در اردیبهشت ۲۷,۰۴۹,۱۴۹ ریال و در خرداد ۲۶,۵۱۴,۱۳۹ و در نیر ۲۷,۳۱۹,۰۹۵ ریال است .در مدت مشابه فروش غاذر ۲۹ میلیارد ریال بوده است.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *