فروس

فروس هم ۳ ماه اخیر خوب بوده . در فروردین خیلی خاص نبود و ۱۰۳ میلیارد ریال فروش زد در فروردین امسال نرخ فروش به ۸۹,۱۹۱,۲۴۶ ریال رسیده . در اردیبهشت با فروش ۲۷۳ میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ فروش ۹۴,۴۸۵,۸۹۱ ریال است و رشد کرده است. در خرداد ۲۲۳ میلیارد ریال فروش زده است و نرخ فروش ۹۸,۸۱۹,۲۷۷ ریال بود در تیر نیز با فروش ۲۱۷ میلیارد ریالی مواجه شد و نرخ فروش با رشد ۱۰۰,۹۴۷,۶۳۰ ریال شده و در جمع ۴ ماهه فروش ۸۱۸ میلیارد ریال است و در مدت مشابه این عدد ۴۴۶ میلیارد ریال بوده و پیشرفت نزدیک به ۲ برابری را داشته است.

کلوند

کلوند در فروردین ۹۸ با فروش ۵۴ میلیارد ریالی مواجه بوده در اردیبهشت با فروش بسیار خوب ۲۴۶ میلیارد ریالی مواجه شد در خرداد ۱۲۴ میلیارد ریال فروش داشته است و کمی کم شد و در تیر به فروش ۱۲۹ میلیارد ریالی رسیده و جمع فروش ۴ ماهه ۵۵۶ میلیارد ریال است و در مدت مشابه این عدد ۳۳۷ میلیارد ریال بوده است و پیشرفت خوبی دارد .

سهرمز

سهرمز در تیر با فروش خوب ۲۶۳ میلیارد ریالی مواجه شده است و عدد خوبی را داشت سهم در خرداد با فروش ۱۹۹ میلیارد ریالی کمی کمتر از متوسط بوده و در مجمع۸ ماهه ۲۰۷۸ میلیارد ریال فروش داشته است مدت مشابه فروش ۱۸۰۰ میلیارد ریال بوده است خرداد ۹۸ صادرات خاصی نداشته است ولی در تیر ۴۸ میلیارد ریالی کلینکر صادرات زده است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *