شگل

شگل هم به مانند بسیاری از شرکت ها در فروردین افت فروش داشته سهم ۲۵۶ میلیارد ریال فروش زده بود نرخ فروش نیز با کمی رشد ۸۰,۸۶۷,۲۰۳ ریال است . در اردیبهشت با فروش خوب ۴۰۵ میلیارد ریالی مواجه شده بود. نرخ فروش نیز ۸۰,۵۵۷,۴۳۰ ریال بوده و خیلی تغییر نکرده است .

در خرداد با فروش ۳۴۵ میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ فروش ۸۵,۸۹۰,۸۶۵ ریال است و رشد داشتیم تیر ۶۰۵ میلیارد ریال فروش داشت. نرخ فروش ۹۶,۶۹۵,۶۹۸ ریال است و جمع فروش۷ ماهه ۲۹۷۷ میلیارد ریال است . در مدت مشابه این عدد ۱۱۶۵ میلیارد ریال بوده است.

فخاس

فخاس با فروش نسبتا خوب ۲۱۹۳ میلیارد ریالی ماه فروردین را آغاز کرد . نرخ فروش نیز ۴۰,۷۹۸,۵۶۴ ریال شده در اردیبهشت بازهم بیشتر شد و با فروش نسبتا مناسب ۵۳۱۱ میلیارد ریالی مواجه بود . نرخ فروش ۴۲,۴۶۰,۵۶۹ ریال شده خرداد خیلی خوب نبود و با فروش ۲۱۸۰ میلیارد ریالی و نرخ ۴۳,۱۰۹,۳۹۹ ریالی مواجه بود. در تیر با فروش ۳۵۶۲ میلیارد ریالی و نرخ فروش ۴۰,۱۳۲,۴۱۵ ریالی جمعا با فروش ۱۳۲۴۵ میلیارد ریالی مواجه شده است. در مدت مشابه این عدد حوالی ۸۱۹۴ میلیارد ریال بوده است.

غشهداب

غشهداب در ۳ ماهه با تحقق سود ۱۲۴ ریالی نسبت به ۳ ماهه قبل عالی بوده سهم با فروش ۷۲۱ میلیارد ریالی و سود عملیاتی۲۱۲ میلیارد ریالی و سود خالص ۱۶۵ میلیارد ریالی شرایط خوبی را داشته است دقت کنید در ۳ ماهه چهارم سال قبل ۱۶۵ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *