شاراک

شاراک در فروردین بد نبوده و به هر حال ۵۲۳۳ میلیارد ریال فروش زده است نرخ ها رشد خوبی کرده پلی پروپیلن ۱۲۷,۵۰۷,۳۳۹ ریال شده است . در اردیبهشت با رشد بهتر فروش به ۶۶۹۶ میلیارد ریالی رسیده است نرخ پلی پروپیلن ۱۳۴,۶۰۶,۰۸۲ ریال است و رشد کرده در خرداد به فروش اندکی کمتر ۶۱۱۱ میلیارد ریالی رسیده و پلی پروپیلن نیز ۱۲۰,۲۷۳,۷۳۷ در تیر فروش به ۶۳۴۱ میلیارد ریالی رسید ونرخ پلی پروپیلن ۱۱۷,۶۰۰,۶۲۶ ریال بوده و کمی کمتر شده . جمعا ۴ ماهه ۲۴۳۸۴ میلیارد ریال درامد داشته . در مدت مشابه سال قبل این عدد ۱۳۵۳۸ میلیارد ریال بوده است .گزارش بدی نیست.

کگل

سهم در تیر با فروش بسیار خوب ۱۰۹۵۲ میلیارد ریالی مواجه شده است جمع فروش ۴ ماهه ۴۲۳۴۷ میلیارد ریال است . در توضیح آورده است فروش چهار ماهه بر مبناي نرخ شمش فولاد خوزستان در سه ماهه اول سال به مبلغ ۳۸٫۲۳۵٫۷۷۲ ريال محاسبه گرديده است.نرخ فروش گندله داخلي و کنسانتره داخلي از ابتداي سال تا پايان ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ به ترتيب به نرخ ۲۳/۵درصد و ۱۶درصد شمش فولاد خوزستان در سه ماهه اول محاسبه و گزارش گرديده است.

در فروردین برای یک ماه نیمه تعطیل ۹۰۸۹ میلیارد ریال فروش زد عمده فروش شرکت گندله است که به نرخ ۸,۳۰۲,۵۷۶ ریال بود در اردیبهشت فروش با رشدی بهتر ۹۷۲۳ میلیارد ریال بوده و در خرداد این عدد به ۹۳۲۲ میلیارد ریال بوده و حالا در تیر با رشد به ۱۰۹۵۲ میلیارد ریال رسیده تا جمع ۴ ماهه فروش ۴۲۳۴۷ میلیارد ریال شود . نرخ اردیبهشت گندله افت کرده و ۸,۲۷۰,۳۳۹ ریال است در خرداد ۸,۲۸۰,۱۸۱ ریال و تیر ۸,۹۱۹,۳۵۱ ریال است . در مدت مشابه فروش کگل ۲۲۴۱۹ میلیارد ریال بوده است . هم در نرخ و هم در مبلغ فروش گزارش خوبی است.

چافست

چافست در فروش منظم عمل نمی کند ولی به هر حال در تیر با فروش بهتر ۳۱۵ میلیارد ریالی مواجه شده است خرداد با فروش ۲۱۹ میلیارد ریالی مواجه بود اردیبهشت با فروش ۲۷۴ میلیارد ریالی مواجه شد در فروردین این عدد ۸۰ میلیارد ریالی و اسفند ۸۰ میلیارد ریال بوده سهم فصلی است و قابلیت مقایسه ندارد خود شرکت نیز توضیح داده و سهم در این۱۰ ماهه ۱۶۸۵ میلیارد ریال درامد داشته است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *