شصفها و خبر افزایش سرمایه …

نظر به وجود بستر قانوني جهت افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي داراييها و معافيت مالياتي مقرر, اقدامات اوليه درخصوص انجام مكاتبه با كانون كارشناسان رسمي دادگستري اصفهان مبني بر ارزيابي بخشی از دارائي هاي شركت (زمین) در تاريخ ۱۳ / ۵ / ۱۳۹۸ صورت پذير فته است. بديهي است اين موضوع به منزله قطعيت افزايش سرمايه از محل مازاد تجديد ارزيابي دارائي ها نبوده و اين موضوع منوط به اخذ نظريه كارشناسان رسمي دادگستري، اخذ مجوزات لازم از هيئت مديره و سهامداران عمده و انجام مراحل قانوني ( از جمله تهيه طرح توجيهي، اظهارنظر بازرس قانوني درخصوص طرح توجيهي، اخذ مجوزات لازم از سازمان بورس اوراق بهادار تهران، برگزاري مجمع عمومي فوق العاده و …) با رعايت صرفه و صلاح شركت خواهد بود.

ثفارس

ثفارس به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.

غشان

از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر مي رسد نوسان قيمتي سهام طي روزهاي معاملاتي اخير ناشي از استقبال و معاملات سهامداران و عرضه و تقاضاي بازار مي باشد.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *