وبملت

وبملت مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس از آخرین وضعیت نماد بانک ملت خبر داد. سعید محمد علیزاده در گفت‌وگو با همفکران در خصوص پایان مهلت تعلیق نماد بانک ملت در روز معاملاتی فردا و اینکه آیا امکان تعلیق مجدد نماد برای چهارمین مرتبه وجود دارد، گفت: هنوز تصمیمی برای بازگشایی نماد گرفته نشده است.

وساخت

وساخت همچنان دارایی می فروشد … به استحضار می رساند بانک توسعه صادرات اقدام به فروش تعداد ۲۳٫۳۹۴٫۸۷۵ سهم از سهام شرکت نوسازی و ساختمان تهران متعلق به این شرکت نمود. با توجه به اطلاعات موجود سود حاصل از فروش سهام های فروش رفته به شرح زیر حدوداً به مبلغ ۲۶٫۱۷۹ میلیون ریال می باشد، بنابراین تاثیر سهام فروخته شده بر روی هر سهم شرکت حدوداً به مبلغ ۲۴ ریال (مثبت) خواهد شد.

خبرهای خاص چفیبر

پیرو آگهی مزایده فروش ماشین آلات و آهن آلات فیبر سابق مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۰۹، به جز ردیف های ۱۰ و ۱۴ (به ترتیب شامل یک دستگاه دراگ چوب بردار مستعمل و یک دستگاه پولیش)، در باقی ردیف های اقلام مزایده قیمت های پیشنهادي شرکت کنندگان پایینتر از قیمت کارشناسی بوده و لذا مزایده مذکور بدون حصول نتیجه اعلام خواهد گردید.

در خصوص ردیف های ۱۰ و ۱۴، قیمت های پیشنهادی مجموعا یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال و بالاتر از قیمت کارشناسی بوده و فقط در این دو ردیف در صورت عقد قرارداد نهایی با خریداران، اقلام مزایده به ایشان واگذار خواهد گردید که با توجه به قدیمی بودن و استهلاک کامل، کل مبلغ فروش به عنوان سود شناسایی خواهد شد. لازم به توضیح است که مبلغ فروش این دو ردیف نسبت به کل مزایده بسیار ناچیز بوده و لذا پس از اخذ تصمیم وفق آیین نامه معاملات شرکت در خصوص تغییر روش فروش از دستگاهی به وزنی و یا تجدید نوبت سوم مزایده، مراتب به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *