شفاف سازی مهم وساخت

با احترام، به استحضار می رساند بانک توسعه صادرات اقدام به فروش تعداد ۷٫۴۲۴٫۶۳۲ سهم از سهام شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان متعلق به  وساخت نمود. با توجه به اطلاعات موجود سود حاصل از فروش سهام فروش رفته به شرح زیر حدوداً به مبلغ ۲۲۶٫۸۹۶ میلیون ریال می باشد، شایان ذکر است با توجه پرداخت احتمالی کل بدهی بانک توسعه صادرات از محل فروش سهام های شرکت نوسازی و ساختمان تهران و شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان مبلغ فروش که به صورت حدودی اعلام گردیده بود. پس از اخذ مفاصا حساب از کارگزاری توسعه صادرات فروش واقعی و تاثیر آن بر عملکرد این شرکت متعاقباً اعلام خواهد شد.

واحصا

واحصا بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۰۵,۶۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۱۱,۲۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۰۵۶۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

وکادو

وکادو بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳۹۸,۶۴۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۷۹۷,۲۸۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، از محل سود انباشته مبلغ ۹۸۶۴۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

برای خرید عرضه های اولیه و برای دریافت کد بورسی روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید:

کد بورسی ( کد بورس ) - دریافت کد بورسی رایگان و غیر حضوری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *