ذوب

ذوب و تملك زمين مشروط به احداث و ساخت آن کل مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال است . ۱۱۹۲۸۱ ميليون ريال پرداخت شده و مابقي طي سه فقره چك… اين شركت با شركت سهامي عمران شهر جديد فولادشهر، اراضي محله ظفر(B9) فولادشهر به مساحت ۱۴۱۵۰۲ متر مربع مشروط به احداث واحدهاي مسكوني، تجاري و خدماتي به مبلغ ۴۰۳،۷۵۳ ميليون ريال به شركت ذوب آهن اصفهان واگذار گرديد. شايان ذكر است آثار و نتايج سود وزياني حاصل از انعقاد اين قرارداد(ساخت و واگذاري) در زمان تحقق موضوع قرارداد ياد شده به اطلاع سهامداران محترم شركت خواهد رسيد.

کخاک

کخاک و زمان افزایش سرمایه … بدین‌ وسیله به اطلاع می‌رساند باستناد مصوبۀ مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ ، جلسۀ هیئت‌ مدیره به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۳۷۵,۰۰۰میلیون ریال به مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۲۵,۰۰۰ میلیون ریال ، ) ، در روز چهار شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ برگزار خواهد گردید.

تاپیکو

خبر مهم برای تاپیکو نقل و انتقال سهام اشاره شده در نامه پیوست (خرید ۵ درصد سهام تاصیکو توسط این شرکت و فروش ۱٫۱۶ درصد سهام تاپیکو از کد شرکت «گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین» (شرکت زیرمجموعه تاپیکو با مالکیت صد در صدی)، موجب گردید مبلغ ۱،۲۲۵ میلیارد ریال به سود حاصل از فروش سهام در شرکت «گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین» برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۱۳۹۸ و همین مبلغ به سود سرمایه گذاری شرکت اصلی تاپیکو برای سال مالی منتهی به پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ اضافه شود.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

برای خرید عرضه های اولیه و برای دریافت کد بورسی روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید:

کد بورسی ( کد بورس ) - دریافت کد بورسی رایگان و غیر حضوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *