غدشت

غدشت در حالی ۱۲ماهه ۳۳۵ ریال سود شناسایی کرده است که در ۹ماهه این عدد ۲۸۱ ریال بوده است . سهم در ۹ ماهه سود عملیاتی ۵۰ و سود خالص ۱۹ میلیارد ریالی را داشته است در ۱۲ماهه سود عملیاتی با رشدی چشم گیر ۱۳۰ میلیارد ریال شده و البته هزینه های مالی هم رشد داشته ولی در کل از نظر عملیاتی گزارش ۳ ماهه چهارم گزارش خوبی است.

کهمدا

کهمدا در ۱۲ماهه ۸۹۱ ریال محقق کرده است. سهم ۹ماهه ۵۰۵ ریال محقق کرده بود و اتفاق خوبی است ۶ ماهه ۳۴۴ ریال سود محقق کرده بود. گزارش ۳ ماهه ۲۲۳ ریال محقق کرده بود . در ۳ ماهه ۱۳۰ و در ۶ ماهه ۲۸۳ میلیارد ریال ،در۹ ماهه ۴۸۵ میلیارد ریال و در ۱۲ماهه با یک رشد خوب ۷۹۱ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته و به نظر پیشرفت شرکت خوب است از نظر عملیاتی عملکرد خوبی ثبت کرده است. وضعیت عملیاتی شرکت خوب شده است .

نتوس

نتوس از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر مي رسد نوسان قيمت سهام شرکت طي روزهاي معاملاتي اخير تاثير گرفته از عرضه و تقاضا دربازار سهام ميباشد.

بتا سهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *