فخاس

فخاس گروه بنگاه‌ها : کارکنان بخش‌کارخانه گندله سازی فولادخراسان موفق شدند ۱۹ مرداد ماه با ثبت رکورد تولید روزانه ۷۹۳۰ تن گندله، رقم ثبت شده قبلی را ۱۷۶ تن ارتقا دهند. به گزارش روابط‌عمومی مجتمع فولاد خراسان، رکورد قبلی روزانه تولید گندله ۷۷۵۴ تن در تاریخ ۶ اسفند ماه ۱۳۹۷ محقق شده بود. مجتمع فولاد خراسان با ظرفیت تولید سالانه حدود ۴/ ۱ میلیون تن فولاد خام، دارای کارخانه گندله‌سازی با ظرفیت تولید سالانه ۵/ ۲ میلیون تن است که در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷به بهره‌برداری رسید و دستیابی به این رکوردها در این واحد از روند رو به رشد تولید این کارخانه حکایت دارد.

خودرو

خودرو تکمیل ۲۰هزارو ۳۰۵ خودروی ناقص در ایام تعطیلات ايران خودرو تحویل به مشتریان
در راستای ایفای وظیفه حرفه‌ای، کارکنان فداكار و بلند همت گروه صنعتی‌ ایران‌خودرو توانستند در ایام تعطیلات تابستاني شرکت، ۲۰۳۰۵ دستگاه خودروی داراي كسری قطعات را تجاری‌سازی و به مشتریان تحویل دهند.
از تبعات اين اقدام در تعطيلات، که با حضور حداکثری کارکنان در محل کار شکل گرفت، ثبات در بازار خودرو بوده است.
تجاری‌سازی خودروهای دارای کمبود قطعه، با تلاش و مساعی ارزشمند کارکنان و مدیران گروه و همچنین همراهی و مساعدت به موقع قطعه‌سازان محقق شده است.

شیران

شیران به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد. بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *