ختور

ختور در اردیبهشت افزایش نرخ خوبی لحاظ کرده است نرخ فروش از ۶۶۰,۸۱۲ به ۷۲۶,۵۹۲ ریال رسیده است در اردیبهشت ۲۳۷ میلیارد ریال فروش داشته و خرداد نیز ۲۳۸ میلیارد ریال فروش زده در خرداد بازهم افزایش نرخ دارد و خرداد ۸۲۶,۷۴۵ ریال است در تیر این عدد به ۳۱۵ میلیارد ریال رسیده بود و در مرداد با کمی افت ۲۲۶ میلیارد ریال فروش زده و جمع فروش۵ ماهه ۱۰۷۳ میلیاردریال شده است در مدت مشابه این عدد ۶۳۰ میلیارد ریال بوده است.نرخ فروش مرداد ۸۲۴,۵۲۸ ریال بوده است.

غشصفا

غشصفا در فروردین خوب بود و ۴۷۲ میلیارد ریال فروش زد در اردیبهشت این عدد بهتر شد و ۶۱۰ میلیارد ریال فروش زده است در خرداد با افت به ۵۰۵ میلیارد ریال و در تیر دوباره با رشد ۶۳۶ میلیارد ریال رسیده و مرداد ۶۷۵ میلیارد ریال بوده و جمعا ۲۸۹۹ میلیارد ریال فروش زده است . در مدت مشابه سال قبل فروش ۱۴۴۳ میلیارد ریال بوده است و رشد خوبی را هم در فروش و هم در نرخ دارد.

شپدیس

شپدیس را با هم مرور کنیم . سهم در مرداد با فروش ۶۴۴۲ میلیارد ریالی و نرخ اوره ۲۳,۹۹۲,۷۹۷ ریالی و ۲۵۳ هزار تن صادرات پیش برد که تیر و مرداد سهم عالی بوده . سهم در تیر ماه با فروش بسیار خوب ۸۳۲۵ میلیارد ریالی مواجه بود اوره صادرات با نرخ ۲۴,۸۹۹,۲۰۵ ریال است . نرخ فروش داخلی ۱۷,۲۹۰,۴۸۷ ریال بود . سهم بیش از ۳۱۴ هزار تن اوره صادر کرده است !!

خرداد ۳۶۱۸ میلیارد ریال فروش داشته است اوره صادرات با نرخ ۲۲,۹۲۶,۳۳۸ ریال است . نرخ فروش داخلی ۱۷,۸۸۶,۵۸۶ ریال بود .
در اردیبهشت ۵۰۲۷ میلیارد ریال فروش زده است ۱۶۷ هزار تن با نرخ ۲۰,۴۵۶,۲۸۸ ریال فروش داشته است . ۸۲ هزار تن داخلی با نرخ ۱۶,۰۸۲,۵۴۶ ریال .

در فروردین ۴۳۷۹ میلیارد ریال فروش داشته است . ۱۶۳ هزار تن صادر شده با نرخ ۱۸,۲۲۵,۷۲۱ و نرخ داخلی نیز ۱۶,۰۷۵,۵۰۴ ریال است . جمع فروش۱۱ ماهه ۵۲۲۲۲ میلیارد ریال بوده و به نظر گزارش بسیار خوبی است و مدت مشابه این عدد ۲۳۵۱۰ میلیارد ریال بوده است. یک ماه دیگر مثل حالا بدهد ۱۲ ماهه رویایی را راهی بازار خواهد کرد.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *