ستران

ستران را به دلایل عملیاتی نمیخرند ولی به هر حال گزارش سهم مهم است . سهم در فروردین ۱۹۲ میلیارد ریال فروش زده است و ۱۴۳ هزار تن با نرخ ۱,۳۳۶,۹۴۸ ریال فروخته بود در اردیبهشت این عدد ۳۴۰ ملیارد ریال شد و ۲۵۲ هزار تن با نرخ ۱,۳۵۰,۵۳۹ ریال فروخته است در خرداد فروش ۳۳۶ میلیارد ریال شده و ۲۳۸,۲۶۴ تن با نرخ ۱,۴۱۰,۴۵۶ ریال فروخته است.
در تیر فروش خوبی داشت ۴۵۸ میلیارد ریال فروش داشته با نرخ ۱,۷۴۷,۰۵۵ و بیش از ۲۰۰ هزار تن فروش ! در مرداد نیز فروش با رشد ۴۲۷ میلیارد ریال بوده و ۲۲۳,۵۴۱ تن با نرخ ۱,۹۱۱,۵۶۹ ریال فروخته بوددر شهریور عدد فروش ۴۲۱ میلیارد ریال بوده جمع فروش ۶ ماهه ۲۱۷۶ میلیارد ریال است و نسبت به مدت مشابه قبل ۱۴۶۲ میلیارد ریال بوده و رشد کرده استولی باز هم تاکید میشود برای عملیاتی سراغ سهم نمی روند.

زگلدشت

زگلدشت تا ۳ ماهه میانگین ۸۵ میلیارد ریال فروش زده بود در تیراین عدد به ۱۰۸ میلیارد ریال رسیده و نرخ فروش شیر نیز با رشد ۲۵,۴۲۹,۸۲۲ ریال بود در مرداد با فروش ۹۸ میلیارد ریالی نرخ ۲۶,۲۶۰,۲۸۳ ریال بوددر شهریور به فروش ۱۰۷ میلیارد ریالی رسیده و ۶ماهه ۵۷۰ میلیارد ریال فروش زده است در مدت مشابه این عدد ۳۱۷ میلیارد ریال بوده است.

چفیبر

چفیبر خلع ید و قلع و قمع بنای احداثی در حدود ۱۵٫۰۰۰ متر مربع از اراضی متعلق به شرکت فیبر ایران و تحت تصرف نیروی دریایی که رأی دادگاه بدوی له شرکت فیبر ایران صادر گردیده است. لکن رأی صادره ظرف مدت بیست روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در دادگاه های تجدید نظر استان گیلان می باشد.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

📆 تاريخ : ۱۳۹۸/۰۷/۰۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *