راه‌اندازی معاملات گواهی سپرده سکه طلا

با راه‌اندازی معاملات گواهی سپرده سکه طلا، مردم به جای آنکه سکه را در خانه‌هایشان نگهداری کنند، سکه ها را به بانک معرفی شده از سوی بورس کالا می برند و با دریافت یک گواهی که حکم سکه را دارد، با امنیت خاطر اقدام به نگهداری گواهی سکه خواهند کرد.

تمام کسانی که نام کاربری سامانه معاملات برخط آنلاین فارابیکسو را داشته باشند، می‌توانند بدون مراجعه به شعب کارگزاری‌ها، معاملات سکه خود را از طریق سامانه معاملات برخط به راحتی انجام دهد.دارندگان سکه فیزیکی، می‌توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر به خزانه بانک رفاه به آدرس تهران ، میدان ونک ، خیابان ملاصدرا ، خیابان شیراز شمالی ، شماره ۱۸۶ مراجعه کرده و سکه یا سکه‌های مورد نظر خود را به انبار تحویل دهند و در مقابل آن گواهی سپرده سکه های خود را دریافت کنند تا به راحتی در هرزمانی که تمایل داشتند، سکه های خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند . و اگر این اوراق را خریده باشید میتوانید یک روز بعد با مراجعه به خزانه بانک رفاه، سکه های خود را تحویل بگیرید.

زمان معاملات گواهی سپرده به صورت آنلاین از ساعت ۱۳:۳۰ صبح تا ۱۵:۳۰ خواهد بود و پس از فروش اوراق گواهی سپرده، می‌توانید یک روز کاری بعد، پول حاصل از فروش خود را برداشت کنید.از جمله مزیت های گواهی سپرده سکه طلا، میتوان به امنیت و کارمزد بسیار پایین آن اشاره کرد .
کارمزد معاملات :

۱- هزینه ارزیابی و کارشناسی هر سکه: ۵۰۰۰ ریال (در زمان تحویل دریافت می‌شود)

۲- هزینه انبارداری هر سکه: روزانه ۱۰۰۰ ریال

۳- کارمزد معاملات: کارمزد خرید و فروش جمعا : ۰٫۰۰۲۵ %

نکات : قیمت هر گواهی سپرده یک دهم قیمت سکه خواهد بود به این معنا که برای خرید یا فروش ۱ سکه به تعداد ۱۰۰ اوراق بایستی خرید و فروش کنید .

دامنه نوسان این معاملات ۵ ±% خواهد بود .

 

 

…………………………………………………………………………………
برای ثبت نام در کارگزاری فارابی و یا دریافت کد بورسی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و از خدمات منحصر به فرد کارگزاری فارابی و پیشرفته ترین پنل معاملاتی کشور استفاده نمایید.

دریافت کد بورسی

کد بورسی چیست؟

کد بورسی شناسه یکتای شما برای معاملات در بورس اوراق بهادار و یا فرابورس است که با داشتن آن می‌توانید برای خود (یا شرکت) سهام و یا اسناد خزانه اسلامی (اخزا) و یا تسهیلات مسکن خرید و فروش نمایید. کد بورسی همانند شماره ملی منحصربه فرد است. پس از داشتن کد بورسی می توانید از طریق یک (یا چند کارگزاری) به خرید و فروش سهام (و یا اوراق اسناد خزانه اسلامی و یا تسهیلات مسکن) بپردازید.

حتی اگر از چند کارگزاری خرید و فروش آنلاین سهام انجام دهید، کد بورسی شما یکسان خواهد بود. (زیرا پس از تکمیل مراحل اولیه، درخواست شما در سازمان بورس انجام می‌شود.) بعد از داشتن کد بورسی لازم است رمز خرید و فروش آنلاین سهام دریافت کنید و معاملات خود را آغاز کنید. اکنون در چند دقیقه می‌توانید همزمان برای دریافت کد بورسی و خرید آنلاین سهام اقدام کنید. با این روش می‌توایند به صورت آنلاین و رایگان کد بورسی دریافت کنید.

پیمانکاران دولت لازم است برای دریافت مطالبات خود یک مرتبه کد بورسی اخذ نمایند. جهت دریافت کد بورسی برای خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی ( اخزا ، سخا )روی لینک پایین صفحه کلیک کنید .

کارمزد فروش اسناد خزانه اسلامی چقدر است؟

هنگام فروش اسناد خزانه اسلامی، طبق قوانین سازمان بورس، به صورت خودکار مبلغی به عنوان کارمزد از شما کسر می‌شود. این کارمزد دو بخش است شامل ۰٫۰۰۰۶۳ کارمزد کارگزار و ۰٫۰۰۰۱۴۴ کارمزد شرکت فرابورس، که جمعا ۰٫۰۰۰۷۷۴ می‌باشد. (یعنی بابت فروش ۱۰۰ میلیون تومان اسناد خزانه، ۷۷ هزار و ۴۰۰ تومان کارمزد از شما کسر می‌شود.)
…………………………………………………………………………..

درباره شرکت کارگزاری فارابی:

شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود.
این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.
در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید.

همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود.
این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان نخستین کارگزاری جهان تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.

بورس کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *