کاوه

در بین فولادی ها کاوه جالب بوده و به نظر ۶ماهه خوبی را راهی بازار میکند … مروری به سهم داشته باشیم: کاوه ۲۵۳۷ میلیارد ریال در فروردین فروش داشت .شمش خوبی را فروخته و نرخ ۴۴,۸۵۵,۷۷۰ ریال است نرخ شمش داخلی نیز ۳۸,۰۷۷,۱۴۷ ریال بوده است .
در اردیبهشت با رشد فروش ۳۹۶۰ میلیارد ریال فروش زده است شمش صادراتی را ۳۸,۹۵۸,۲۸۸ و شمش داخلی ۴۰,۱۵۲,۴۲۶ ریال است ۷۳ هزار تن شمش صادر کرده بود در خرداد به فروش بسیار خوب ۵۰۶۹ میلیارد ریالی رسید . شمش ۹۶ هزار تن صادر شده است . نرخ شمش نیز ۴۲,۶۷۵,۰۱۹ ریال است.

در تیر به فروش بهتر ۵۵۱۹ میلیارد ریالی رسیده و ۱۰۲ هزار تن به نرخ ۴۴,۲۵۲,۹۵۵ ریال صادر شده است . در مرداد به فروش ۴۵۳۸ میلیارد ریالی رسید و نرخ فروش برای ۸۴ هزار تن صادرات ۴۳,۸۹۱,۷۳۰ ریال بود و حالا شهریور به فروش ۴۶۸۶ میلیارد ریالی رسیده و خوب بوده و بیش از ۷۶ هزار تن با نرخ ۴۱,۵۲۴,۸۶۰ ریالی فروخته است . جمعا ۶ماهه ۲۶۳۰۲ میلیارد ریال فروش زده و در مدت مشابه این عدد ۱۳۱۳۳ میلیارد ریال بوده است . گزارش خوبی زده است.

کتوکا

کتوکا در فروردین ۹۶ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش با کمی رشد ۴۸,۱۱۲,۸۰۵ ریال شده بود در اردیبهشت با رشد خوب ۱۸۳ میلیارد ریال فروش زده در خرداد فروش به عدد بسیار خوب ۱۹۸ میلیارد ریالی رسیده در تیر این عدد با رشد مجدد ۲۲۳ میلیارد ریال شده و در مرداد به فروش ۱۷۷ میلیارد ریالی رسیده و نرخ فروش ۷۴,۹۳۹,۰۳۵ ریال بوده و شهریور با فروش اندکی بهتر ۱۸۵ میلیارد ریالی و نرخ فروش ۸۱,۶۵۹,۵۳۵ ریالی عدد خوبی داشت جمعا ۶ماهه ۱۰۶۴ میلیارد ریال فروش داشته در مدت مشابه قبل فروش ۴۳۵ میلیارد ریال بوده و رشد خوبی را دارد.

خوساز

خوساز در شهریور با ۱۷۵ میلیارد ریال فروش مواجه است و بهتر است . مرداد افت فروش داشته و ۷۲ میلیارد ریال فروش زده است تیر با فروش بهتر ۱۸۱ میلیارد ریالی مواجه بود در خرداد کمی عقب گرد کرده و ۱۵۰ میلیارد ریال فروش زده است اردیبهشت با فروش بهتر از فروردین ۲۰۲ میلیارد ریالی مواجه شده سهم فروردین ۱۵۹ میلیاردر ریال فروش زد. و حالا ۶ ماهه ۹۰۴ میلیارد ریال فروش داشته که در مدت مشابه سال قبل این عدد ۸۹۲ میلیارد ریال بوده است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

📆 تاريخ : ۱۳۹۸/۰۷/۰۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *