سمازن

سمازن در شهریور با فروش شبیه ماه های قبل ۲۷۵ میلیارد ریال فروش زده است مرداد با فروش شبیه تیر ۲۵۷ میلیارد ریال فروش زد تیر شبیه خرداد بود و با فروش ۲۵۲ میلیارد ریالی مواجه شد .
خرداد بد نبود و ۲۶۹ میلیارد ریال فروش زد اردیبهشت با فروش ۲۸۱ میلیارد ریالی مواجه بود و بهترین فروش را در سال مالی جاری داشته سهم در فروردین ۱۴۳ میلیارد ریال فروش زد جمعا ۲۰۰۱ میلیارد ریال فروش داشته است در مدت مشابه سال قبل عدد فروش ۱۲۳۴ میلیارد ریال بوده است.

کاسپین

کاسپین در فروردین ۹۹ میلیارد ریال فروش زد این عدد در اردیبهشت با رشد خوب ۲۴۰ و در خرداد ۲۹۰ میلیارد ریال و در تیر ۳۳۵ میلیاردریال و مرداد با رشد خوب ۳۶۳ میلیارد ریال و شهریور با رشدی بهتر ۴۰۳ میلیار ریال فروش زده بوده و رشد کرده جمعا۶ ماهه ۱۷۳۸ ریال فروش داشته است در مدت مشابه فروش ۱۰۴۰ میلیارد ریال بوده است و رشد را تجربه میکند . در ۲ ماهه گذشته شرایط خوب بوده است.

کفپارس

افزایش سرمایه در کفپارس گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۳۰۸,۴۷۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي و … که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بتا سهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *