غچین

غچین در تیر در اولین ماه سال مالی خود ۱۶۳ میلیاردریال فروش داشته است ۱۱۳,۸۴۵,۰۲۷ ریال نرخ فروش بوده این شرکت در مرداد با فروش ۲۱۵ میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ فروش ۱۲۹,۷۸۹,۳۷۴ ریال بوده و در شهریور با فروش اندکی بهتر ۲۶۶ میلیارد ریالی با نرخ ۱۱۴,۹۴۰,۴۸۷ ریال بوده . جمع فروش۳ ماهه ۶۴۵ میلیارد ریال است که در مدت مشابه این عدد ۲۷۵ میلیارد ریال بوده است.

غدشت

غدشت در.میانگین فروش سال قبل ۲۵۲ میلیارد ریال بوده و در اولین ماه سال جاری ۱۵۴ میلیارد ریال و در مرداد ۲۴۸ میلیارد ریال فروش داشته و شهریور ۲۴۷ میلیارد ریال فروش داشته است جمع ۳ماهه ۷۳۸ میلیارد ریال بوده و در حد میانگین سال قبل است باید کمی به سهم زمان داد تا ببنیم چه میکند .در مدت مشابه این عدد ۵۹۰ میلیارد ریال بوده است.

شلعاب

شلعاب مدتی مورد توجه بازار بود … سهم در متوسط سال قبل ۲۵ میلیارد ریال فروش داشت با هم مروری به سهم داشته باشیم : در فروردین ۹۸ این عدد ۲۲دمیلیارد ریال بود در اردیبهشت ۲۴ میلیارد ریال درامد داشته و خرداد با رشدی خوب ۳۳ میلیارد ریال بوده است
تیر در ادامه مسیر رشدی خود ۴۶ میلیارد ریال فروش زده است در مرداد با فروش بهتر ۳۷ میلیارد ریالی مواجه شده بود و شهریور در یک تحول به اندازه دو ماه قبل فروخته و ۷۴ میلیارد ریال فروش داشته است و جمعا۶ ماهه ۲۳۹ میلیارد ریال درامد داشته است این عدد مدت مشابه ۱۴۸ میلیارد ریال بوده است .

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *