دشیمی

دشیمی هم یکی از سهم های خاص گروه داروست که در مواد اولیه دارویی فعال است . سهم ۹۶ میلیاردریال میانگین فروش ماهانه سال قبل را داشته در فروردین ۹۸ این عدد به ۵۶ میلیارد ریال رسید در اردیبهشت با رشد دو برابری ۱۱۰ میلیارد ریال بود در خرداد این عدد به رشد خوب ۱۷۰ میلیارد ریالی ۳ ماهه را تمام کرد
در تیر درامد ۱۵۵ میلیارد ریال بوده است در مرداد به فروش ۱۴۹ میلیارد ریالی و شهریور با کمی افت ۱۲۵ میلیارد ریال رسیده و جمعا۶ ماهه ۷۶۸ میلیارد ریال فروش داشته است در مدت مشابه فروش ۵۹۰ میلیارد ریال بوده است.

خپویش

خپویش از سهم های خاص گروه قطعه سازی است سهم در فروردین کار خود را با فروش ۱۹۸ میلیارد ریالی اغاز کرده بود در اردیبهشت این عدد ۵۱۸ میلیارد ریال و خرداد ۳۹۰میلیارد ریال بوده است در تیر فروش به ۴۱۹ میلیارد ریال رسیده و مرداد با رشد ۶۱۰ میلیارد ریال و حالا شهریور با کمی افت ۵۷۵ میلیارد ریال بوده و در کل فروش خوبی زد . ۲۷۱۲ میلیارد ریال جمعا فروش داشته است مدت مشابه نیز این عدد ۱۶۸۷ میلیارد ریال بوده است.

وفتخار

وفتخار یا شرکت سرمايه گذاري افتخار سهام هم افزایش سرمایه میدهد … گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور منظور بهبود وضعيت ساختار مالي، افزايش سرمايه درگردش، گسترش و توسعه فعاليتهاي جديد و ايجاد تنوع در منابع درآمدي که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بتا سهم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *