غمینو

غمینو افزایش سرمایه ۲۱۷% از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها میدهد … گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي و کاهش ريسک مالي سرمايه ، بهبود نسبت مالکانه ، که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

وپخش

وپخش عرضه قریب الوقوع دتوزیع را تایید کرد … از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. به نظر مي رسد که نوسان قيمت سهام اين شرکت با توجه به تغييرات قيمت بازار و اقبال سهام شرکت هاي دارويي در بورس و احتمالا عرضه اوليه سهام شرکت توزيع داروپخش در ماه جاري نيز مي تواند از عوامل موثر در افزايش قيمت سهام با شد .

خبرمهم برای شنفت

تحويل ۴۵٫۸۷۸٫۵۲۱ ليتر لوبكات از سوي شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران به شركت نفت پارس…

طبق مذاکرات انجام شده با شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ، تحويل ۴۵٫۸۷۸٫۵۲۱ ليتر لوبكات موضوع حكم به تدریج و بر اساس ظرفيت عملياتي و برنامه تولید طرفین، حداکثر طی مدت ۶ الی ۱۲ ماه به انجام خواهد رسيد. لازم به ذکر است که تا زمان تهیه این نامه، حدود ۷۰۰،۰۰۰ لیتر از محل لوبکات موضوع پرونده به پالایشگاه نفت پارس ارسال شده است. میانگین نرخ خرید لوبكات در ششماهه اول سال جاری حدود ۴۰٫۰۰۰ ريال به ازاي هر لیتر مي باشد. از آنجایی که نرخ لوبکات تابعی از قیمت نفت كوره و ارز نیمایی بوده و دردوره های ماهانه تعیین می گردد، نمي توان اثرات دقیق اجراي حكم در سودآوري شركت را پيش بيني نمود.

لذا شركت نفت پارس ، همزمان با دریافت لوبکات و صدور رسید انبار، ضمن ثبت اثرات سودآوری اجرای این حکم در سرفصل سایر درآمدهای عملیاتی، كليه اطلاعات مالي مربوط را در گزارشات تفسيري سه ماهه به استحضار سهامداران محترم خواهد رساند.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *