حفاری

حفاری در فروردین با درآمد ۴۴۹ میلیارد ریالی مواجه شد در اردیبهشت این عدد ۴۶۲ میلیارد ریال بوده در خرداد این عدد ۵۳۰ میلیارد ریال شده بود و در تیر به ۳۹۶ میلیارد ریال رسید و در مرداد با یک رشد خوب ۶۲۵ میلیارد ریال درامد داشته در شهریور به عدد فروش خوب ۷۴۳ میلیارد ریالی بوده و در مجموع ۶ ماهه ۳۳۰۴ میلیارد ریال درامد داشته است که در مدت مشابه این عدد ۵۸۴۵ میلیارد ریال بوده است.

فولاد

فولاد در سال ۱۳۹۷ در گروه فولادمبارکه (شرکت فولادمبارکه، فولاد هرمزگان و مجتمع فولاد سبا) ۹ میلیون و ۲۰ هزار تن فولاد خام تولید شده است. این درحالی است که برنامه شش‌ماهه اول سال‌جاری ۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تن فولاد خام بوده و عملکرد واقعی با ۱۰۹ درصد تحقق برنامه، تولید ۴ میلیون و ۷۲۸ هزار تن را نشان می‌دهد.

وساخت

وساخت و دوباره تعدیل … این بار ۱۲۹ ریال ! به استحضار می رساند بانک سپه تعداد ۳۷،۰۵۴،۶۰۹سهم از سهام مسدود شده بانک اقتصاد نوین متعلق به این شرکت که بابت تسهیلات اخذ شده شرکت تأمین و توزیع کالای هنزا از زیرمجموعه شرکت گروه استراتوس پارس می باشد وثیقه گردیده بود ، علیرغم اخطارهای مکرر از سوی بانک سپه به شرکت مزبور بدلیل عدم اقدام به موقع و توجه به اخطارها ، به فروش رسیده است . با توجه به اطلاعات موجود به شرح جدول زیر آثار ناشی از فروش سهام یاد شده سبب ایجاد سود به مبلغ ۱۶۷,۵۲۴ میلیون ریال با تأثیر مبلغ ۱۲۹ ريال ( مثبت ) بر روی هر سهم شرکت شده است . مراتب برای اطلاع سهامداران محترم به استحضار می رسد.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

📆 تاريخ : ۱۳۹۸/۰۷/۱۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *