بازگشت آرامش

شدت فشار فروش در معاملات دیروز سبب ایجاد وحشت از ریزش بازار و نگرانی از اتفاقات امروز شد. با این حال حمایت گسترده‌ی فعالین بورسی و همچنین خبرهایی از حمایت حقوقی‌ها و صندوق توسعه از بازار باعث شد‌ معاملات امروز با صف فروش‌ های کم حجم آغاز شود.
با این وجود افت بازار در دقایق اولیه قابل توجه بود و شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی معاملات حدود ۴ هزار واحد منفی را تجربه کرد.

خوشبختانه حداکثر منفی بازار به همین دقایق ختم شد و به تدریج روند معاملات با جمع شدن صف فروش‌ ها و افزایش تقاضا بهبود یافت. این روند تا انتهای وقت معاملاتی تداوم داشت و اغلب گروه‌ها و سهام با نوسان‌های مثبت به کار خود پایان دادند.

بهبود معاملات گروه بانکی بیشترین اثر مثبت روانی را بر بازگشت آرامش به بازار داشت.
به هر ترتیب #شاخص_کل با جبران بیشتر افت دقایق اولیه با ۱۴۲۰ واحد منفی به استقبال تعطیلات رفت. #شاخص_هم‌وزن نیز ۱۷۵۵ واحد منفی را تجربه کرد.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

📆 تاريخ : ۱۳۹۸/۰۷/۱۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *