غپینو

افزایش سرمایه ۴۳۱% غپینو از مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها … گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي و کاهش ريسک مالي سرمايه ، بهبود نسبت مالکانه که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

قاسم

قاسم تحولات خوبی را دارد در مقایسه به ۶ ماهه قبل متحول شده سود عملیاتیاز ۸۹ میلیارد ریال در ۶ ماهه قبل به ۶۰۲ میلیارد ریال رسیده است . اما در مقام مقایسه با ۳ ماهه اول نیز بهبود داشته ولی یک نکته عجیب در مالیات دارد ! در ۳ ماهه امسال سود عملیاتی ۲۵۵ و سود خالص ۲۲۹ میلیارد ریال بود و در ۳ ماهه ۳۸۳ ریال محقق کرد و حالا در ۶ ماهه سود عملیاتی ۶۰۲ و سود خالص با اضافه شدن مالیات ۱۳۸ میلیارد ریالی ۵۶۵ میلیارد ریال شده و ۹۴۳ ریال محقق کرده است .

خبر خوب برای اوره ها

قیمت اوره تعیین تکلیف شد … تنی حدود ۸۰۰ هزار تومان علی الحساب جهت تحویل به سازمان حمایت و ما به التفاوت توسط دولت پرداخت میگردد / متن مصوبه … قیمت فروش اوره در کیسه های ۵۰ کیلویی جهت تحویل به شرکت خدمات کشاورزی حدود ۳۹۸۰۰ تومان
تعیین شده در متن مصوبه قید شده است :سازمان برنامه و بودجه موظف است مابه‌التفاوت قیمت کشف شده در بورس کالا در شش ماهه گذشته با قیمت فروش شرکت ها پتروشیمی به بخش کشاورزی را پس از حسابرسی در لوایح بودجه سنواتی پیش بینی نماید تا پس از تصویب و تخصصی اعتبار توسط وزارت جهاد کشاورزی به شرکت ها پرداخت شود .

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *