غویتا

غویتا یا ویتانا گزارش ۹ماهه داده است و ۶۲۱ ریال در ۹ماهه محقق کرده است . سهم ۳۹۷ ریال ۶ماهه محقق کرده بود . در ۹ ماهه با فروش ۲۰۶۹ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۴۱۵ میلیارد ریالی و سود خالص ۳۷۲ میلیارد ریال بد نبوده ولی خاص هم نبوده است . سهم در ۶ ماهه با فروش ۱۲۵۸ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۲۴۳ میلیارد ریالی و سود خالص ۲۳۷ میلیارد ریالی مواجه بوده است . سهم در ۳ماهه با فروش ۶۸۸ میلیارد ریالی ، سود عملیاتی ۱۶۹ میلیارد ریالی و سود خالص ۲۱۳ میلیارد ریالی که البته ۷۰ میلیارد درامد متفرقه در ان موثر بوده . گزارش بدی نیست و ۳ ماهه سوم خوبی داشته ولی خیلی هم خاص نیست.

وتوشه

وتوشه وخبر افزایش سرمایه ۱۰۰% از انباشته … گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي شرکت که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

ختراک

ختراک با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-98A-055 مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۲۱۳,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۵۶۳,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۳۶,۴۸۵ میلیون ریال، از محل اندوخته مبلغ ۱۳,۵۱۵ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ لغایت تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۲۴

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *